رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان :

برای استقرار پزشکان متخصص در بشاگرد تمام تلاش خود را خواهم کرد

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۵۷:۵۵
کد خبر: ۵۰۴۵۱۵
دکتر داودی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه معاونین درمان ، توسعه و منابع انسانی و دیگر مدیران ارشد دانشگاه به منظور بررسی مسایل و موارد مورد نظر در خصوص فراهم کردن بسترهای خدمات تخصصی به مردم شریف منطقه بشاگرد به این شهرستان سفرکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه معاونین درمان ، توسعه و منابع انسانی و دیگر مدیران ارشد دانشگاه به منظور بررسی مسایل و موارد مورد نظر در خصوص فراهم کردن بسترهای خدمات تخصصی به مردم شریف منطقه  بشاگرد به این شهرستان سفرکرد.

وی از کلیه بخشهای بیمارستان بقیه الله الاعظم ،این شهرستان بازدید کرده و ضمن دلجویی از بیماران با پرسنل این بیمارستان جهت رفع مشکلاتشان با آنها به گفتگو پرداخت.

این مقام مسئول پس از جمع بندی موارد و مشکلات بیمارستان شهرستان بشاگرد جهت پاره ای مذاکرات همراه به همراه هیات رییسه و تیم همراه با فلکناز دهقانی فرماندار شهرستان بشاگرد و عباس رجبی معاون وی تشکیل جلسه داد.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار وبدا خلیج فارس گفت : یکی از مشکلات  ما جهت جذب متخصص در شهرستان بشاگرد ، نبود محل اسکان برای پزشکان و پرسنل بیمارستان شهرستان بشاگرد است که خوشبختانه با رایزنی که انجام شد فرمانداری این شهرستان با همکاری شورای شهر قول مساعد برای ساخت و تکمیل دو واحد مسکونی داده است .

وی افزود : از بعضی دیگر تصمیمهای مصوب شده در این جلسه تهیه مخازن آب برای توسعه بخشهای بیمارستان و همچنین جذب بهورز برای 14 خانه بهداشت در منطقه بشاگرد بود.

دکتر داودی گفت تامین آب این مخازن را نیز فرمانداری شهرستان بشاگرد برعهده گرفت.

دکتر داودی از احداث 6 واحد مسکونی پرسنل بیمارستان با مشارکت سپاه پاسداران و استانداری تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد : 6 واحد مسکونی برای پزشکان در نظر گرفته شده که تمام تلاش خود را میکنیم تا در دهه مبارک فجر به اتمام برسند تا بتوانیم پزشکان متخصص در رشته های داخلی، اطفال و زنان را در بیمارستان  بقیه الله این شهرستان مستقر کنیم.

لازم به ذکر است شهرستان بشاگرد دارای 40 هزار جمعیت ، 5 مرکز بهداشتی درمانی ، 24 خانه بهداشت فعال و یک بیمارستان 32 تختخوابی می باشد که درجنوب شرقی استان هرمزگان واقع شده است.

 

ضمنا 9 خانه بهداشت غیرفعال در این شهرستان آماده ارائه خدمت است که 3 نفر بهورز آن جذب و درحال آموزش هستند و 6 نفر منتظر نتیجه آزمون برگزار شده می باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز