به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (ع) برگزار شد

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۹:۲۶
کد خبر: ۵۰۴۵۵۳
به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (ع) برگزار شد
برنامه قصه گویی،شعر خوانی و نقاشی برای کودکان در کتابخانه عمومی الزهرا (س) حاجی آباد به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (ع) برنامه قصه گویی،شعر خوانی و نقاشی برای کودکان در کتابخانه عمومی الزهرا (س) حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، کریم بهزادی نیا رئیس اداره کتابخانه های حاجی آباد از برگزاری برنامه قصه گویی ، شعرخوانی و نقاشی به  مناسبت رحلت حضرت معصومه (ع)  برای کودکان مهد طلوع در بخش کودک کتابخانه الزهرا(س) خبر داد و در ادامه افزود: این برنامه به همت سمانه محسنی و عاطفه اباذرنژاد کتابداران کتابخانه الزهرا (س) برگزار گردید و کودکان با زندگانی حضرت معصومه (ع)  آشنا شدند.

بهزادی نیا ادامه داد: قصه گویی و شعر کودک از زبان کودکان در محیط شاداب کتابخانه ها باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای کتابخوانی و حضور هر چه بیشتر در کتابخانه می شود و یکی از بهترین و قابل اعتمادترین دوست برای کودکان کتاب است که می تواند پاسخ گوی بسیاری از سوالات آنها در تمام زمینه ها باشد.

وی خاطر نشان کرد:کودکان را باید از همان سنین کودکی با کتاب و کتابخانه انس داد تا کتاب و کتابخوانی یک نوع عادت برای آنها شود و باید تلاش کرد تا لذت خواندن و مطالعه تمام وجود کودکان را در برگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز