معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان:

مسائل و مشکلات جوانان باید به صورت علمی بررسی شود

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۴:۵۲
کد خبر: ۵۰۷۶۲۱
مسائل و مشکلات جوانان باید به صورت علمی بررسی شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باید مسائل و مشکلات جوانان هرمزگانی به‌ صورت علمی بررسی شوند تا بتوان برنامه‌های مناسبی نسبت به اولویت‌های موجود آن‌ها تنظیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در پنجمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان، افزود: باید بدانیم جوانان چگونه فکر می‌کنند و دغدغه آن‌ها چیست تا بتوانیم برای قشر جوان برنامه‌ریزی کنیم.

وی بابیان اینکه برخی دغدغه‌های جوانان در کشور یکسان است، بیان کرد: درست است که برخی از دغدغه‌های جوانان کشور یکی است اما مطمئناً جوانان هرمزگانی دغدغه‌های دیگری نیز دارند که باید به ‌صورت یک کار علمی این مسائل و دغدغه‌ها مشخص و اولویت ‌بندی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه باید این‌گونه جلسات خروجی مناسبی برای جامعه هدف خود داشته باشد، گفت: نباید در این‌گونه جلسات فقط سخنرانی و عملکرد ارائه کرد بلکه باید به دنبال ارتقاء سطح برگزاری آن‌ها باشیم.

وی افزود: حضور تمامی دستگاه‌های مربوطه در این جلسات الزامی است و نباید مسئولی به‌ صورت غیرموجه در این‌گونه جلسات غایب باشد و در صورت غیبت بار اول تذکر و بار دوم به مقام بالاتر اعلام خواهد شد.

اکرمی با تأکید بر اینکه باید تشکل‌های مدنی استان ساماندهی شوند، گفت: باید تمامی تشکل‌های فعال و غیرفعال استان شناسایی و غیرفعال‌ها با رعایت ضوابط قانونی مجوز آن‌ها باطل شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: باید تشکیل‌های مدنی و سمن‌ها بتوانند با شرکت در یک انتخابات شفاف، هیئت‌امنای برای پیگیری مسائل و مشکلات خود انتخاب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز