مبادله تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان و مجتمع مهارت آموز

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۲:۱۶
کد خبر: ۵۱۰۳۵۷
تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان و مجتمع مهارت آموز بین طرفین مبادله شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، تفاهمنامه آموزشی با حضور نمایندگان طرفین به امضاء سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و مدیر عامل مجتمع آموزشی مهارت آموز رسید.

بنا بر این گزارش ، سیده اسماء کریمی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ، هدف تفاهمنامه را تربیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره های آموزشی مهارتی تخصصی و پودمانی در مقاطع و رشته های مختلف،تقویت و توانمند سازی دانشجویان و مهارت آموزان جهت کسب فرصت های شغلی پایدار و کارآفرینی، استفاده بهینه از توان و ظرفیتهای علمی و مهارتی طرفین به صورت توافقی و برقراری ارتباط بین آموزش های آکادمیک و حرفه ای با توجه به نیاز بازار کار و صنعت  عنوان کرد و گفت : توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در بین دانشجویان موضوع این تفاهمنامه است.

وی افزود:تامین فضا و تجهیزات،نظارت بر برگزاری دوره آموزشی ،بیمه نمودن مسئولیت مدنی دانشجویان در طول فرایند اجرای آموزشهای مهارتی در کارگاه آموزشی ،حمایت از طرح های پژوهشی مرتبط ،نیاز سنجی و برگزاری دوره های تخصصی و...

مدیر عامل مجتمع نیز در ادامه حمایت از نیاز سنجی برنامه ریزی اجرا و نظازت بر دوره ها ،حمایت از فعالیتهای پژوهشی و پایان نامه های آموزشی را از تعهدات اعلام کرد .

گفتنی است این تفاهمنامه 3 سال اعتبار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز