رییس بیمارستان نیاپور شهرستان بندرخمیر:

ارتقاء سطح آگاهی و دانش کمیته بحران الزامی است

۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۵۷:۰۶
کد خبر: ۵۱۲۶۲۹
کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا بیمارستان نیاپور جلسه آموزشی بالا بردن سطح آگاهی و آمادگی اعضای تیم مدیریت بحران در مقابله با حوادث و بلایا را با حضور دکتر معصومه شکری زاده؛ رییس بیمارستان و جمعی از مسئولین واحدها و اعضای تیم مدیریت بحران برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکترشکری زاده گفت: آمادگی و امداد رسانی، همچنین داشتن کمیته ی کارآمد و موفق "مدیریت حوادث و بلایا"، در مجموعه بهداشت و درمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

محمد علی نظام دوست؛ مسئول کمیته مدیریت خطر،حوادث و بلایا بیمارستان نیاپور گفت: هدف از برگزاری این جلسه بالا بردن سطح آگاهی و دانش اعضای کمیته بحران در مقابله با حوادث و بلایا می باشد.

نظام دوست  در خصوص انجام مانورهای (حضور-دورمیزی-عملیاتی) توضیح داد و افزود: در بیمارستان ها انجام این مانورها، تضمین کننده آمادگی در بحران ها هستند و برای مفید بودن و افزایش کارایی سیستم ها باید مانورهای با مقیاس کوچک مثل سناریو قطع آب، برق، تخلیه یک بخش و یا یک فراخوانی ساده اعضای چارت بحران در دستور کار قرار گیرد و در نهایت، اجرای این سناریوهای کوچک، زمینه را برای مانور در مقیاس بزرگ به صورت عملیاتی مهیا خواهد کرد.

وی در این جلسه، مانور دور میزی سناریوی مدیریت بحران، فعال سازی سامانه هشدار اولیه (EWS)، فرماندهی حادثه، چارت اطلاع رسانی و آموزش اطفای حریق را با ارائه کلیپ و مستندات با حضور اعضای تیم مدیریت  بحران بیمارستان توضیح و آموزش داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز