بازدید دانشور از شهرستان پارسیان

۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۰۷:۲۵:۰۲
کد خبر: ۵۱۴۶۰۳
بازدید دانشور از شهرستان پارسیان
درادامه بازدیدهای دوره ای مدیرکل ورزش وجوانان استان از شهرها وبخش های استان غلامعلی دانشور مدیرکل به همراه قاسم پرویز رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل وارد شهرستان پارسیان که در 420کیلومتری بندرعباس قرار دارد ویکی از دور ترین شهرستان های استان می باشد،شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان از محل اداره ورزش وجوانان ،استخرشنای پارسیان و ورزشگاه این شهر و قسمت های مختلف آن به همراه قنبر زادگان رئیس اداره ورزش وجوانان این شهرستان بازدید نمودند.

وسپس در محل فرمانداری پارسیان با رادمهر فرمانداراین شهرستان وبخشداران ومعاون فرماندار دیدار نمودند.

دراین دیدار رادمهر فرماندار پارسیان ضمن تشکر از حضور دانشور در این شهرستان و تداوم بازدید های ایشان از این منطقه و توجه به رفع مشکلات ورزش این شهرستان مطالبی بیان نمود.

و خواستار تخصیص اعتبارات بیشتری جهت توسعه ی زیر ساخت های ورزشی این منطقه شدند.

سپس متولی ورزش استان اظهار داشت:با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت جناب دکتر سلطانی فر و جناب دکتر جادری استاندار هرمزگان ،نگاه ما بطور متوازن به همه ی نقاط استان خصوصاً مناطق محروم به طور ویژه می باشد و با یاری خداوند تلاش داریم با پیگیری های مداوم بتوانیم اعتبارات بیشتری پس از تخصیص به ورزش شهرستان ها و بخش های استان اختصاص دهیم و مطمئن باشید که ما همه ی نقاط استان را با یک دید نگاه میکنیم و اعتقاد داریم نگاه مسئولین استانی باید فراگیر و همه جانبه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز