دیدار با خانواده معظم شهدا همزمان بمناسبت دهه مبارک فجر

۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۹:۲۰
کد خبر: ۵۱۶۵۷۳
دیدار با خانواده معظم شهدا همزمان بمناسبت دهه مبارک فجر
یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، خود نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،همزمان بمناسب سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر،امیر دریادار آزاد و حجت الاسلام حیدری وجمعی از فرماندهان منطقه یکم امامت  با خانواده ی معظم و معزز شهید اکبر آشنایی از شهدای نیروی زمینی ارتش دیدار نمودند.

در این دیدار امیر دریادار آزاد ضمن تبریک ایام الله دهه پر فروغ فجر گفت: شهدای عزیز و گرانقدر درمقابل دشمنان با شجاعت و صلابت از دین، انقلاب اسلامی و ایران اسلامی دفاع کردند و خانواده های معظم آنان نیز همواره با تمام وجود از آرمان های والای انقلاب اسلامی پشتیبانی کرده و موجبات سرافرازی بیشتر نظام جمهوری اسلامی را فراهم ساختند.

وی افزود: خانواده های معظم شهدا دارای نور، ایمان و معنویت هستند زیرا این خانواده های بزرگوار موفق به تربیت فرزندانی شدند که بدون هیچ چشم داشتی از انقلاب و ایران اسلامی دفاع کردند.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا در ادامه افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، خود نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در زمینه معرفی شهیدان به نسل جدید جامعه و آشنایی با فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی آنان بیشتر تلاش کنیم

این دیدار با اهدای لوح تقدیر وهدیه به خانواده شهید بزگوار پایان یافت

گفتنی است ا شهید معظم از شهدای نیروی زمینی ارتش  در سال 1367 در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز