قطع آب ۵۰ روستا به دلیل بارندگی‌های اخیر در هرمزگان

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۶:۴۹
کد خبر: ۵۲۲۵۸۷
قطع آب ۵۰ روستا به دلیل بارندگی‌های اخیر در هرمزگان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از قطع آب ۵۰ روستا در هرمزگان به دلیل بارندگی‌های اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس عبدالحمید حمزه پور عنوان کرد: ۵۰ روستا در شهرستان‌های بندرعباس، حاجی‌آباد، خمیر، بستک و پارسیان به دلیل بارندگی‌ها با قطعی آب مواجه شدند.

وی در ادامه بیان کرد: پس از فروکش کردن بارندگی‌ها در نقاط مختلف استان اکیپ‌های تعمیرات مشکلات قطعی آب بیش از ۳۰ روستا را رفع کرده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به رفع مشکلات قطعی آب در دیگر روستاهای استان اظهار کرد: اکیپ‌های تعمیرات همچنان در حال رفع قطعی‌ها در روستای استان هستند که امیدواریم تا دو روز دیگر تمامی روستاهایی که با مشکل مواجه هستند مشکلشان رفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان خاطرنشان کرد: میزان بارندگی‌های اخیر در استان به لطف خدا توانست گوشه‌ای از کمبود آب در استان را جبران کند که امیدواریم این رحمت الهی در سال جدید نیز در هرمزگان ببارد.

مهندس حمزه پور اظهار کرد: خشک‌سالی‌های اخیر در هرمزگان مشکلات زیادی را به وجود آورده بود که این بارندگی‌ها نتوانست به‌صورت کامل این خشک‌سالی را رفع نماید اما میزان قابل‌توجهی از صدها پر شد.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با بارندگی مداوم در سال جدید بتوانیم کمبود آب استان را رفع و سفره‌های آب زیرزمینی جان تازه‌ای بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز