در راستای تحقق برنامه های طﺮح ﺑﺴﯿﺞ ﺳﻼﻣﺖ ﻧﻮروزی در استان صورت گرفت ؛

نشست مشترک دستگاههای اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۰:۵۹
کد خبر: ۵۲۳۷۰۹
دکتر داودی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان بر ھﻤﮑﺎری دﺳﺘﮕﺎهھﺎی اﺟﺮاﯾﯽ در طﺮح ﺑﺴﯿﺞ ﺳﻼﻣﺖ ﻧﻮروزی تاکید کرد و افزود : در راﺳﺘﺎی ﺗﺤﻘﻖ ھﺮ ﭼﻪ ﺑﮫﺘﺮ طﺮح ﺑﺴﯿﺞ ﺳﻼﻣﺖ ﻧﻮروزی و رفاه حال هم استانی ها و مسافرین ، دستگاههای اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی همراه باشند .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،با توجه به ﺑﺮﮔﺰاری ﺟﻠﺴﻪ ﻣﺸﺎﺑﻪ در ﺷﮫﺮﺳﺘﺎنھﺎ ﺑﺎ ﻣﺤﻮرﯾﺖ و ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪاران و ﺣﻤﺎﯾﺖ و ھﻤﮑﺎری آنھﺎ ﺑﺎ ادارات ﻣﺮﺑﻮطﻪ در اﯾﺎم اﺟﺮای ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ با همکاری اﺳﺘﺎﻧﺪاری اﺳﺘﺎن محقق خواهد شد ؛ لذا همکاران مستقر در شهرستانها نتایج برگزاری جلسات خود را در اسرع وقت از طریق معاونت بهداشتی دانشگاه ارسال کنند .

دکتر داودی ابراز کرد : از ابتدای اسفند ماه تا 15 فروردین نظارت و بازرسی بصورت ویژه با برگزاری دو مانور در نیمه نخست و دوم اسفند ماه انجام خواهد شد ؛ لذا در ﭘﺮوﻧﺪهھﺎی دارای ﺗﺨﻠﻔﺎت ﺑﮫﺪاﺷﺘﯽ ﺑﺮﺧﻮرد ﺟﺪی ﺑﺎ ﻣﺘﺨﻠﻔﺎن ﻣﺮﺑﻮطﻪ ﻻزم و ﺿﺮوری اﺳﺖ.

وی ﯾﺎدآور ﺷﺪ: از هتل ها ، مسافر خانه ، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی رستوران های و اغذیه فروشی های بین راهی شناور های مسافربری دریایی و ... بازدید مشترک دستگاههای همکار بصورت مستمر انجام پذیرد .

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به رعایت بهداشت عمومی و زیبا سازی شهر خصوصا سواحل بندرعباس اظهار کرد : مقرر شد با محوریت امور اجتماعی فرهنگی استانداری و با همکاری سازمان بهزیستی ، محیط  زیست ، شهرداری ، سازمانهای مردم نهاد و سایر دستگاهها پس از اطلاع رسانی عمومی با مشارکت مردم سواحل بندرعباس پاکسازی شود .

دکتر داودی گفت : سازمان دامپزشکی استان علاوه بر بازدید های روتین خود از اماکن تهیه و توزیع مواد خام از جمله شیر، بازار ماهی فروشان، مکانهای عرضه آبزیان و فرآورده های دامی در بازدید های مشترک با دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاهها حضور فعال داشته باشند .

در بخش دیگری از این نشست به وجود سگ های ولگرد و موش ها در ساحل اشاره شد که مقرر شد ، با همکاری شهرداری ، دامپزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی و سایر ادارات همکار بصورت ضربتی اقداماتی در این خصوص صورد گیرد .

دکتر غریب زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان نشست یکی از مهمترین مصوبات این نشست را اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما عنوان کرد و  افزود : مسئولان از طریق برنامه های مختلف صدا و سیما در جهت اطلاع رسانی نحوه خدمت رسانی در حوزه اورژانس ، بهداشت محیط ، تعزیرات حکومتی ، شهرداری اقدام نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز