سومین شماره دوهفته نامه "درگال سرخور" منتشر شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۵۳۳۴
سومین شماره دوهفته نامه درگال سرخور منتشر شد
سومین شماره دو هفته نامه درگال سرخور به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی علی حیدری زاده منتشر شد.

 به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، مصطفی کریمی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت: این دو هفته نامه با هدف توسعه فرهنگی شهرستان و انعکاس فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و بررسی فرصت ها و چالش­ها و ترسیم چشم انداز شهرستان در حوزه های مختلف منتشر می شود.

وی اضافه کرد: در جهان امروزه وسایل ارتباط جمعی ، روزنامه، رادیو، تلویزیون، سینما و مطبوعات جدید و مبادله افکار و عقاید عمومی ، در راه فرهنگ و تمدن بشری نقش بزرگی را به عهده گرفته اند . به طوری که بسیاری از دانشمندان و بزرگان ، عصر کنون را عصر ارتباطات نامیده اند.

کریمی زاده افزود :با افزایش جمعیت ، تمرکز گروه های وسیع  انسانی در شهر های بزرگ ،تحول نظام های سیاسی ،اجتماعی،دگرگونی مبانی فرهنگ ،ترک سنت های قدیمی و مخصوصا" بیداری وجدان اجتماعی همه از جمله عواملی هستند که روز به روز نیاز انسان را به آگاهی از تمام حوادث و وقایع جاری محیط زندگی بیشتر می کند و به همین جهت آگاهی اجتماعی از جمله مهمترین ویژگی های زمان معاصر بشمار می رودکه رسانه از جمله دو هفته نامه ها این مسئولیت اجتماعی را به دوش خود می کشند.

وی گفت:  نشریه "درگال سرخور" تنها نشریه  دارای فعالیت قانونی در این شهرستان است که در آبانماه سال ٩٥ مجوز لازم را از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نموده و هم اکنون در حال فعالیت است و امیدواریم باحمایت و مشارکت  مردم و مسئولین شهرستان شماره های بعدی آن بصورت منظم چاپ و در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز