معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان مطرح کرد:

تعرفه صدور کارت ملی هوشمند در هرمزگان کاهش می یابد/لزوم رعایت قوانین در برون سپاری خدمات توسط مدیران دستگاه های اجرایی

۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۷:۳۱:۲۶
کد خبر: ۵۲۶۴۸۴
تعرفه صدور کارت ملی هوشمند در هرمزگان کاهش می یابد/لزوم رعایت قوانین در برون سپاری خدمات توسط مدیران دستگاه های اجرایی
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: براساس تصمیم کارگروه تخصصی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان نرخ تعرفه صدور کارت ملی هوشمند در هرمزگان کاهش می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان هرمزگان با اشاره به کاهش تعرفه خدمات صدور کارت ملی هوشمند در استان، تصریح کرد: سال گذشته با توجه به اقتضای شرایط خاص استان بنابر تصمیم کارگروه تخصصی دفاتر پیشخوان خدمات دولت نرخ دریافت تعرفه صدور کارت هوشمند ملی 10 هزار تومان مصوب شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سراسر کشور نرخ تعرفه صدور کارت ملی هوشمند 9 هزار تومان اعلام شده، کارگروه  در استان تصمیم به کاهش تعرفه از 10 هزار تومان به 9 هزار تومان در استان گرفت و این نرخ به تصویب کارگروه رسیده است و به زودی به دفاتر پیشخوان سراسر استان جهت عملیاتی شدن ابلاغ می شود.

رئیس کارگروه تخصصی دفاتر پیشخوان دولت در استان هرمزگان با اشاره به اهمیت رعایت مقررات در برون سپاری خدمات توسط مدیران دستگاه هایی اجرایی استان، بیان داشت: مدیران دستگاه های دولتی استان در برون سپاری خدمات خود به بخش خصوصی  ملزم به رعایت فرآیند قانونی هستند  تا در مسیر خدمات رسانی به مردم استان خللی ایجاد نشود.

رئوفی اضافه کرد: برون سپاری خدمات توسط دستگاه هایی اجرایی به معنای نادیده گرفتن قانون نیست و برای خدمات رسانی به مردم رعایت مقررات و آئین نامه های مرتبط توسط دستگاه هایی اجرایی استان الزامی است و سلایق مدیران باید در چارچوب فرآیند قانونی اعمال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی استان در برون سپاری خدمات باید به گونه ای برنامه ریزی کنند و اختیارات را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت واگذار کنند که اختیارات قابل واگذاری قبل از آن به تصویب کارگروه تخصصی پیشخوان خدمات دولت در استان رسیده باشد تا برای مردم استان در این برون سپاری دردسر و مشکل در مسیر دریافت خدمات ایجاد نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز