حضور فعال منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۲:۱۳
کد خبر: ۵۲۸۰۵۲
حضور فعال منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات
مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از حضور فعال این سازمان در چهارمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، احمد دیرستانی روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: برخی از مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی فعال در جزیره قشم برای عرضه قابلیت ها و تجربه بازاریابی خود در فضای رقابتی با برترین برندهای کشور و شرکت های بین المللی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: اعزام برندهای جزیره به این رویداد مهم حوزه املاک و مستغلات یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان منطقه آزاد قشم برای معرفی فعالان این حوزه در عرصه بین المللی و بسترسازی برای رشد و شکوفایی جزیره بوده است.

به گفته مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم، شرکت های تجارت گذرگاه شمالی، ابراج نوین گستر قشم، صبا کوثر قشم و امین کاران لافت قشم با تائید شورای معاونان سازمان منطقه آزاد قشم و به عنوان نمایندگان جزیره در این نمایشگاه حضور یافتند.

او اظهار کرد: رویکرد سازمان منطقه آزاد قشم حمایت از بخش خصوصی و تحقق شعار« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و بهره گیری از شرایط ملی و بین المللی در راستای آبادانی و پیشرفت قشم است.

وی در پایان با تاکید بر استقبال بازدید کنندگان از غرفه سازمان منطقه آزاد قشم افزود: صاحبان برندهای ملکی جزیره در کنار کارشناسان سازمان منطقه آزاد قشم، بازدید کنندگان را با مزایای سرمایه گذاری و معماری جزیره قشم آشنا می کنند.

چهارمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات از هشتم تا یازدهم اسفند ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور برندهایی از نقاط مختلف ایران و کشورهای اروپایی و آسیایی در حال برگزاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز