محتوای سایت سازمان منطقه آزاد قشم به برنامه ریزی سفر مسافران کمک می کند

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۸:۰۸
کد خبر: ۵۳۱۸۱۷
محتوای سایت سازمان منطقه آزاد قشم به برنامه ریزی سفر مسافران کمک می کند
سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در برنامه تلویزیونی "وطنم ایران" در شلکه شما گفت: سایت سازمان منطقه آزاد قشم به آدرس www.Qeshm.ir تمامی اطلاعات موردنیاز سفر مسافران و گردشگران را به آنان ارائه می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مرتضی شیخ زاده روز سه شنبه با بیان این خبر بیان کرد: تمام اطلاعات از جمله شماره تلفن مربوط به بیمارستان ها، نیروی انتظامی، تعمیرگاه ها، هتل ها، آژانس ها و ادارات و نهادهای خدماتی ایام نوروز در آدرس اینترنتی  www.Qeshm.ir  با هدف کمک به انبوه مسافران نوروزی درج شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیای خاص جزیره قشم، گردشگران باید ضمن کسب اطلاعات کامل از شرایط این منطقه، برای بازدید از جاذبه های این جزیره برنامه ریزی کنند.

به گفته سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، یکی از پربازدیدترین سایت های گردشگری جزیره قشم به خلیج دلفین های بازیگوش هنگام مربوط می شود و بهترین زمان بازدید از دلفین ها ساعت 9 تا 11 صبح است.

وی ادامه داد: گردشگران با مراجعه به اسکله کندالو و سوار شدن بر قایق های گردشگری به محل تجمع این آبزیان منتقل می شوند و از فاصله ی نزدیک عملیات پرش دلفین ها از دل آب های خلیج فارس نظاره خواهند کرد.

به گفته شیخ زاده، گردشگران در این سفر دریایی همچنین می توانند با ورود به جزیره هنگام نسبت به خرید صنایع دستی بانوان هنرمند این جزیره از بازارچه صنایع دستی اقدام کنند.

او یادآور شد؛ امکان تماشای گله ی آهوان زیبای جزیره هنگام، ماسه های نقره ای و خوردن غذاهای لذیذ دریایی هم از دیگر مزیت های حضور در این جزیره زیبا در یک سفر دریایی است.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، تنگه چاهکوه را نیز یکی از شگفتی های دیدنی طبیعت قشم برشمرد و افزود: علاقمندان هنر عکاسی می توانند در بازدید از این ظرفیت بی نظیر از ساعت ۱۱ تا قبل از قرارگرفتن موقعیت خورشید در افق عکس های به یاد ماندنی ثبت کنند چراکه دیوارهای تنگه عمودی است و در این زمان نور در بهترین حالت قرار دارد.

به گفته وی، جنگل های دریایی حرا هم نمونه ی دیگری از شگفتی های عالم آفرینش در جزیره قشم است و زمان گشت و گذار در این فضای دیدنی به شرایط جزر و مد دریا مربوط می شود لذا بهترین زمان بازدید از این جنگل ها زمان مد است که آب در بالاترین سطح قرار دارد و گشت و گذار در جنگل به وسیله قایق را آسان می کند.

مردم مهربان جزیره قشم در جنوب ایران این روزها چشم انتظار سفر انبوه مهمانان نوروزی هستند و خود را برای نوروزی پرشور در جزیره آماده می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز