قشم میزبان نخستین کارگاه تربیت مدرس پیشگیری از ایدز / ۵۹ نماینده آموزش و پرورش استان هرمزگان مدرس آموزش پیشگیری از بیماری ایدز شدند

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۶:۲۲
کد خبر: ۵۴۱۵۲۲
قشم میزبان نخستین کارگاه تربیت مدرس پیشگیری از ایدز / ۵۹ نماینده آموزش و پرورش استان هرمزگان مدرس آموزش پیشگیری از بیماری ایدز شدند
نخستین کارگاه یک روزه تربیت مدرس پیشگیری از بیماری ایدز توسط مدیریت سلامت، ورزش و امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم با مشارکت اداره آموزش و پرورش این شهرستان در سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان روز شنبه از برگزاری نخستین کارگاه قطبی تربیت مدرس پیشگیری از بیماری ایدز با حضور 59 نماینده بخش مرکزی آموزش و پرورش استان هرمزگان در قشم خبر داد.

فرزین حقدل گفت: گروه هدف این دوره آموزشی جوانان و نوجوانان در مقاطع مختلف آموزش و پرورش هستند و امیدواریم نمایندگان آموزش و پرورش با درک مفاهیم این دوره که به زبان بسیار ساده برای آنان تشریح می شود در انتقال مفاهیم این بیماری به گروه هدف موفق باشند.

وی با اعلام اینکه تابوی این بیماری باید از بین برود، افزود: برگزاری کارگاه های تربیت مربیان پیشگیری از ایدز برای شکستن تابوی این بیماری از طریق بیان دقیق مسائل، بسیار حائز اهمیت است.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، براساس سیاست های کلی کشور قرار است تمام مسئولان آموزش و پرورش کشور در کارگاه های آموزشی آشنایی با بیماری ایدز شرکت کنند و قشم امروز میزبان نخستین کارگاه قطبی تربیت مدرس پیشگیری از این بیماری است.

او با اعلام اینکه دکتر طیبه راز نهان مدرس این دوره یک روزه است، بیان داشت: نمایندگان آموزش و پرورش ناحیه 1 و 2 بندرعباس، حاجی آباد، ابوموسی، منطقه فین، منطقه هرمز، شهاب و قشم در این دوره از اطلاعات این مدرس نام آشنای استان هرمزگان بهره خواهند برد.

حقدل یادآور شد: آموزش دیدگان این کارگاه به عنوان مدرسان ایدز کشور می توانند مفاهیم دریافتی از بیماری ایدز را به دانش آموزان با زبان ساده منتقل کنند.

بنا به این گزارش، نخستین کارگاه قطبی تربیت مدرس پیشگیری از بیماری ایدز با حضور 59 نماینده بخش مرکزی آموزش و پرورش استان هرمزگان صبح روز شنبه 19 فروردین ماه در سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده و در طول سال ده ها سمینار و دوره ها و کارگاه های مختلف علمی و آموزشی به میزبانی این منطقه در سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزای می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز