کلبه هنرمندان شهرستان پارسیان افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۲:۱۸
کد خبر: ۵۴۴۷۵۱
کلبه هنرمندان شهرستان پارسیان افتتاح شد
کلبه هنرمندان شهرستان پارسیان محلی برای حضور هنرمندان و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی – هنری در این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، محمود اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان در گفتگو با خبرنگاران گفت: کلبه هنرمندان با تلاش انجمن سرزمین شرجی در مرکز بومگردی شهرستان در روستای زیارت افتتاح و برای اجرای برنامه های هنرمندان تبدیل خواهد شد.

وی افزود: برنامه های هنرمندان در این مکان شامل نشست های ادبی، شب های شعر و خاطره و دیگر برنامه های فرهنگی و هنری می شود که مردم نیز می توانند مستقیم از آن استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان همچنین اظهار کرد: در گذشته مردم با حضور در یکی از خانه های محلی تبادل نظر می کردند و از احوال همدیگر با خبر می شدند و در این محافل هنرمندان به اجرای هنر خود می پرداختند و کسانی که شاعر بودند اشعار خود را قرائت و سایرین استفاده می کردند.

اسدی الگو گیری از دور همی های گذشته و نقش این نوع محفل در ایجاد همدلی بین مردم را یکی از دلایل این حرکت دانست و خاطرنشان کرد: با توسعه تکنولوژی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی این محافل به فراموشی سپرده شد و مردم کمتر از حال و روز همدیگر خبردار می شوند لذا این حرکت می تواند این سنت را احیا کند.

یادآور می شود: کلبه هنرمندان در کنار ساحل خلیج فارس در روستای زیارت شهرستان پارسیان می باشد و آماده پذیرش تمامی هنرمندان از سراسر کشور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز