رایگان کردن ورودی پارک گلهای بندر عباس به مناسبت نیمه شعبان

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۱:۱۲
کد خبر: ۵۵۴۸۵۰
رایگان کردن ورودی پارک گلهای بندر عباس به مناسبت نیمه شعبان
مصطفی خادم مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز بندرعباس گفت:از روز پنجشنبه 21اردیبهشت ماه تا روز جمعه 22اردیبهشت بازدید از باغ گلها رایگان می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، به مناسبت نیمه شعبان و میلاد یگانه منجی عالم بشریت، از روز پنجشنبه 21اردیبهشت ماه تا روز جمعه 22اردیبهشت بازدید از باغ گلها رایگان می باشد.

مصطفی خادم مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز بندرعباس با  اظهار اینکه : یکی از راه های توسعه فضای سبز، مشارکت دادن شهروندان در کاشت و نگهداری آن است به همین دلیل در این روز نهال رایگان نیز بین بازدید کنندگان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در شهر بندرعباس شرایط رشد گونه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وجود دارد به همین دلیل در حال مطالعه بر روی گونه های مختلف هستیم تا گونه های جدید را در شهر بندرعباس کشت کنیم.

خادم عنوان کرد: نگهداری از فضای سبز در شهر بندرعباس بسیار سخت است به همین دلیل نیاز است شهروندان با سازمان پارکها و فضای سبز مشارکت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز بندرعباس ادامه داد: این سازمان طرح های مشارکتی مختلفی در طول سال برای جلب مشارکت شهروندان اجرا می کند تا بتوانیم با کمک مردم فضای سبز خوبی در شهر داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز