مدیران استانداری هرمزگان در همایش بزرگ نظام اداری کشور تجلیل شدند/رشد ۹۲ درصدی مکاتبات الکترونیکی در استانداری هرمزگان درسال ۹۵

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۰۴:۰۲
کد خبر: ۵۵۶۲۸۲
مدیران استانداری هرمزگان در همایش بزرگ نظام اداری کشور تجلیل شدند/رشد ۹۲ درصدی مکاتبات الکترونیکی در استانداری هرمزگان درسال ۹۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان از تجلیل مدیران کل اداری مالی ، فناوری اطلاعات و شبکه دولت و رئیس دبیرخانه استانداری هرمزگان در همایش بزرگ نظام اداری کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی در این رابطه افزود: پس از اعلام کسب رتبه سوم استانداری هرمزگان در حذف کاغذ از سیستم اداری از سوی دبیرخانه مرکزی کشوردر بین کلیه استانداریها ،استاندار هرمزگان،معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، مدیرکل اداری مالی استانداری ، مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت  استانداری و رئیس دبیرخانه استانداری هرمزگان جهت تجلیل در همایش بزرگ نظام اداری کشور و چهل و هفتمین مجمع مدیران دبیرخانه های نظام اداری کشور دعوت شدند.

وی بیان داشت: به نمایندگی از استاندار هرمزگان و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، آقایان حسین امیرتیموری مدیر کل اداری مالی استانداری ، مهرداد یزدانی مدیر کل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری و علیمحمدی رئیس دبیرخانه استانداری در همایش بزرگ نظام اداری کشور شرکت کردند.

رئوفی گفت : درهمایش بزرگ نظام اداری کشور و چهل و هفتمین مجمع مدیران دبیرخانه های نظام اداری کشور که با حضور معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری برگزار شد از استانداری هرمزگان به عنوان استانداری برتر کشور تجلیل بعمل آمد و آقایان امیرتیموری،یزدانی وعلیمحمدی به نمایندگی از استانداری هرمزگان در این همایش قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

حسین امیر تیموری مدیر کل اداری مالی استانداری هرمزگان نیز در این رابطه بیان داشت: تقدیر از استانداری هرمزگان در همایش بزرگ نظام اداری کشور به واسطه موفقیت استانداری در زمینه بهبود فرایند ها ، اجرای سازمان کم و بدون کاغذ و اتخاذ راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات که منجر به کسب رتبه سوم در بین استانداری های کشور صورت پذیرفت.

امیرتیموری بیان داشت: کسب رتبه سوم کاهش مصرف کاغذ در سیتسم اتوماسیون اداری توسط استانداری هرمزگان طی تلاش های سه ساله مدیران و کارکنان استانداری با حمایت های همه جانبه استاندار هرمزگان و معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری حاصل گردید و در همایش بزرگ نظام اداری کشور از زحمات استاندار هرمزگان و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نیز تجلیل بعمل آمد.

وی درخصوص میزان مکاتبات کاغذی والکترونیکی دراستانداری هرمزگان افزود: در سال 93 تعداد کل مکاتبات اداری استانداری هرمزگان 55992 مورد بوده است که از این بین 37320 مکاتبه کاغذی و 18672 مکاتبه الکترونیکی بوده است که درصد مکاتبات الکترونیکی استانداری در سال 93 به 33 درصد رسید.

مدیر کل مالی و اداری استانداری هرمزگان با اشاره به رشد چشمگیر مکاتبات اداری استانداری در سال 94  بیان داشت: در سال 94 با یک جهش مناسب میزان مکاتبات الکترونیکی استانداری هرمزگان به 67درصد رسید که کل مکاتبات در سال 94، 55117 مورد بود که از این بین 18373 مورد مکاتبات کاغذی و 36744 مورد مکاتبات  الکترونیکی بوده است که در مجموع 67 درصد مکاتبات استانداری هرمزگان در سال 94 الکترونیکی شد.

وی در با اشاره به ادامه روند روبه رشد میزان مکاتبات الکترونیکی در سال 95 بیان داشت : در سال 95 سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در راستای تحقق شعار سال و کاهش هزینه ها با تلاش مجموعه مدیران و کارکنان استانداری میزان مکاتبات الکترونیکی استانداری به بیش از 90 درصد افزایش یافت که تاثیر چشمگیر در کاهش هزینه ها داشت.

وی در همین رابطه افزود: در سال 95 در مجموعه 60645 مورد مکاتبه دراستانداری هرمزگان صورت پذیرفت که از این میزان 4900 مورد  مکاتبات کاغذی بوده است و 55745 مورد مکاتبات الکترونیکی بود که در مجموع در سال 95 میزان مکاتبات اداری استانداری هرمزگان به 92 درصد افزایش یافت که منجر به کسب رتبه سوم کشوری در بین استانداری های کشور پس از ارزیابی بازرسان دبیرخانه مرکزی کشور شد.

مدیر کل مالی و اداری استانداری هرمزگان اظهار داشت : انشاء الله سعی می گردد در سال 96 با هدف کاهش هزینه ها و صرفه جویی در مصرف کاغذ ادامه روند رو به رشد مکاتبات الکترونیکی دراستانداری هرمزگان به مرز صدرصد ارتقاء یابد و شاهد حذف کاغذ از سیستم اداری استانداری هرمزگان و وقوع  مکاتبات صدرصد الکترونیکی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز