مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیش:

سپاه و بسیج از هیچ حزب وگروهی طرفداری نمی کند

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۰:۰۲
کد خبر: ۵۵۷۹۶۹
سپاه و بسیج از هیچ حزب وگروهی طرفداری نمی کند
نماینده ولی فقیه در سپاه کیش با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در جامعه گفت: تمام هم و غم دشمن در این است تا با نفوذ در میان مردم انتخابات را منحرف کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان از کیش، حجت الاسلام میثم فراشی نماینده ولی فقیه در سپاه کیش با حضور در نشست بصیرت افزایی که با موضوع انتخابات در نماز خانه سپاه ناحیه کیش برگزار شد با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و اهمیت مشارکت هر چه بیشتر مردم در صحنه های سیاسی گفت: سال ۲۰۱۷ یکی از حساس ترین رخدادهای سیاسی در کشور ایران انتخابات ریاست جمهوری است که دشمن در حال رصد لحظه به لحظه آن است.

وی افزود: تمام هم و غم دشمن در این صحنه سیاسی این است که با رخنه در میان مردم، مردم را از حضور در پای صندوق های رای منحرف کند و در صورتی که مردم بخواهند در انتخابات شرکت کنند کسانی را لیست انتخاب خود داشته باشندکه از طیف غربگرا حمایت می کند.

حجت الاسلام فراشی با بیان اینکه سپاه و بسیج از هیچ حزب و گروهی طرفداری نمی کند اظهار کرد: ما تنها مردم را به حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات دعوت کرده و بر انتخاب اصلح با توجه به معیارهایی که از سوی رهبری به آن ها تاکید شده  تشویق می کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت بصیرت افزایی در میان جریان های انقلابی و دفاع از روحیه انقلابی بیان کرد: ما از روحیه ایثار، ظلم ستیزی وبصیرت افزایی و روحیه انقلابی حمایت کرده و با توجه به آنچه رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند تلاش می کنیم تا فرد اصلح به خدمت در نظام اسلامی برگزیده شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه رئیس جمهور نظام و انقلاب اسلامی باید متدین و اخلاق مدار، پایبند به اصول انقلاب اسلامی و ولایت، شجاع، مدیر و مدبر باشد خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری باید انتخاب شود که از جنس مردم باشد، وعده های پوچ و دست نیافتنی به مردم ندهد، ما نمی توانیم را در میان مردم القاء نکند، برای باز کردن گره ها نگاهش به درون و توان جوانان ایرانی باشد نه به بیرون از مرزها، ظلم ستیز ونترس بوده و مبارزه با فساد و تبعیض از اولویت های وی باشد و در این راستا در صف اول مبارزه قرار داشته باشد.

نشست بصیرت افزایی به مناست انتخابات باحضور فرمانده سپاه کیش، نماینده ولی فقیه در سپاه، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت، اعضای شورا و بسیجیان در نماز خانه سپاه کیش برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز