جوان قشمی کارآفرین برتر استان هرمزگان شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۸:۵۴
کد خبر: ۵۵۸۷۲۰
جوان قشمی کارآفرین برتر استان هرمزگان شد
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از انتخاب جوان قشمی به عنوان کارآفرین برتر استان هرمزگان در جشنواره استانی نشاط و امید خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سیدمحمدامین جعفری حسینی گفت: جشنواره استانی نشاط و امید به مناسبت هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر( ع) با هدف الگوسازی در زمینه ایجاد نشاط برای جوانان در بندرعباس برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره از حبیب ملاحی مدیر عامل تعاونی صنایع دستی دنیای زیر آب قشم به عنوان کارآفرین برتر تقدیر شد.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تعاونی دنیای زیر آب قشم در زمینه تولید محصولات دریایی و تراش صدف در روستای سهیلی فعالیت دارد.

جعفری حسینی با تبریک این موفقیت به جامعه صنایع دستی جزیره و تعاونی دنیای زیر آب قشم افزود: اولین کارگاه تراش صدف در قشم برای تولید محصولات صدفی با کیفیت و جلوگیری از فروش صدف های خام چینی در روستای سهیلی شروع به فعالیت کرده است.

وی افزایش تعداد کارگاه های تراش صدف در دیگر روستای های دارای پتانسیل در این زمینه را از برنامه های آتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد.

جشنواره استانی نشاط و امید با حضور استاندار هرمزگان، مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از جوانان فعال در عرصه مختلف از سطح استان در بندرعباس برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز