در دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان با فرماندار رودان مطرح شد:

حمایت از ترویج و گسترش آموزش های فنی و حرفه ای

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۹:۴۷
کد خبر: ۵۶۱۶۲۴
حمایت از ترویج و گسترش آموزش های فنی و حرفه ای
سیده اسماء کریمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان در دیدار با محمودی فرماندار شهرستان رودان برنامه ها ی آموزشی این شهرستان را مطرح کرد و گفت : گسترش و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای حمایت و توجه مسئولین را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مهندس اسماء کریمی بیان داشت :همکاری فرمانداری در اطلاع رسانی و تبلیغات برنامه های آموزش فنی و حرفه ای در سطح بخش ها و روستاهای رودان و حمایت از تخصیص اعتبارات تملک دارایی در زمینه تعمیرات مرکز و همچنین بروز رسانی تجهیزات کارگاهها از درخواست های ماست .

وی افزود : در زمینه نیاز سنجی آموزشی هم نیاز به همکاری دوجانبه است تا مرکز آموزش فنی و حرفه ای بتواند زمینه راه اندازی رشته ها و کارگاههای جدید را فراهم سازد. مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای اظهار کرد :در نظر داریم سایت آزمون الکترونیکی نیز تجهیز و راه اندازی کنیم .

آزمون الکترونیکی به صورت آنلاین برگزار می شود و آزمون شونده پس از پایان آزمون می تواند بلافاصله نمره کتبی خود را دریافت کند و پس از اتمام آزمون های کتبی برنامه ریزی برای اجرای آزمون های عملی توسط کارشناسان آزمون صورت می گیرد و از طریق سایت اداره کل و مراکز به متقاضیان اطلاع رسانی می شود.

احمد محمودی نماینده عالی دولت در رودان نیز ضمن تقدیر از فعالیتهای فنی و حرفه ای خواستار گسترش آموزشها و فعالیتها ی فنی و حرفه ای شد و اذعان کرد : ما از برنامه های آموزش فنی و حرفه ای حمایت خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز