انتصاب مهندس زریر گودرزی به عنوان سرپرست مدیریت امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۷:۴۳:۵۲
کد خبر: ۵۶۱۹۹۱
انتصاب مهندس زریر گودرزی به عنوان سرپرست مدیریت امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران
مهندس حمید بورد مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در حکمی، مهندس زریر گودرزی را به عنوانسرپرست مدیریت امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این حکم خطاب به آقای گودرزی آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت، به عنوان سرپرست مدیریت امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کارآمد در راستای تعیین برنامه‌های کلان، مطابق اهداف تولید، با اولویت توسعه و تولید از میادین مشترک و با هماهنگی و همکاری کلیه مدیریت‌ها در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

فرصت را غنیمت شمرده، از زحمات جناب آقای منوچهر داودی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، تشکر و قدردانی ویژه به عمل آورده و توفیق و سلامت روزافزون ایشان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند منان مسئلت می نمایم.»

گفتنی است، مهندس زریر گودرزی متولد 1340 شهرستان ممسنی و دانش‌آموخته رشته مهندسی شیمی (پتروشیمی) از دانشگاه صنعت نفت اهواز است. وی در سال 1369 وارد صنعت نفت شد و به عنوان کارشناس مهندسی نفت و تا سال 1379 تا رده سرپرست پروژه‌های مهندسی بهره‌برداری به فعالیت پرداخت. وی از سال 1379 تا 1383 مسئولیت ریاست اداره تعمیر و تکمیل چاه‌ها و اداره برنامه‌ریزی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را بر عهده داشت. عضو کمیته عملیاتی فنی، کمیسیون معاملات، کمیته تخصصی مالی (بهره‌وری) شرکت گچساران و عضو کمیته تخصصی آموزش خارج از کشور مناطق نفتخیز جنوب از سال 1379 تا 1383 از مسئولیت‌های وی بوده است. مهندس گودرزی همچنین از سال 1383 تا 1394 به ترتیب به عنوان کارشناس ارشد مدیریت برنامه‌ریزی، رییس اداره برنامه‌ریزی منابع و تولید نفت و گاز، عضو و رییس دبیرخانه نظام مشارکت، رییس کمیته بررسی فنی و جانشین رییس کمیته عملیاتی فنی، مدیر برنامه‌ریزی و عضو هیات مدیره، رییس کمیته فنی بازرگانی، رییس کمیسیون مناقصات و مشاور مدیرعامل، در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران حضور داشته است. آخرین سمت وی نماینده شرکت ملی نفت ایران در طرح‌های توسعه‌ای بند «ق» بوده است. وی همچنین مسئولیت ریاست هیات مدیره شرکت نفت فلات قاره ایران نیز بر عهده دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز