پیام تبریک مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۰:۴۸
کد خبر: ۵۶۳۷۲۱
پیام تبریک مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش رویت حلول ماه مبارک رمضان طی پیامی تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِل فِیهِ الْقُرْآنُ

 

 

ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و ماه نیایش و بخشایش فرا می رسد و بار دیگر بندگان را فرصت نشستن بر خوان گسترده رحمت و مغفرت میسر می شود، تا در ضیافت نور، حلاوت دعای سحر کام جان بندگان را شیرین سازد و عطر دلپذیر استجابت مشام جان شب زنده داران دلسوخته را بنوازد.

بی تردید این ماه پر فیض فرصت مغتنمی است تا روزه داران به برکت تلاوت قرآن، دعا و استغفار، اطعام ایتام و نیازمندان و مبارزه با نفس اماره، روح و جان خود را از سر چشمه فیض الهی سیراب کرده و با خلوص بیشتر در گفتار و کردار، شایستگی درک مواهب و عطایای ربانی این ماه عظیم را در خود تقویت کنند.

ساکنان جزیره کیش که همواره در حفظ ارزش ها و سنت های حسنه اسلامی پیشقدم بوده اند امسال نیز همانند سالهای گذشته با برگزاری برنامه های فاخر دینی و فرهنگی و حضور پر شور در آیین های عبادی این ماه موجب رشد و تقویت فضائل دینی و توسعه فرهنگ انسان ساز رمضان در فضای پر نشاط جزیره کیش خواهند شد.

در پایان با تبریک فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، از درگاه حضرت احدیت میخواهم تا یاریمان کند امسال نیز با ایجاد محیطی سرشار از نشاط و معنویت در جزیره کیش امکان بهره مندی بیشتر از فیوضات این ماه عزیز برای همه ساکنان و گردشگران این جزیره زیبا فراهم شود.

علی اصغرمونسان

مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز