کاهش ۵۹ درصدی تصادفات فوتی در هرمزگان

۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۷:۱۰
کد خبر: ۵۶۵۸۹۳
کاهش ۵۹ درصدی تصادفات فوتی در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان از کاهش 59 درصدی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری و کاهش 35 درصدی درحوزه برون شهری طی دوماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار "عزیزاله ملکی" در تشریح عملکرد دوماهه امسال در حوزه پلیس راه و راهور استان بیان داشت: در دو ماهه اول امسال 313 فقره تصادف در محورهای برون شهری استان رخ داد و 38 نفر جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 35 درصد کاهش تلفات داشته ایم.

این مقام انتظامی افزود: طی این مدت، درحوزه برون شهری تصادفات جرحی14 درصد و در تصادفات خسارتی نیز با کاهش 53 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.

وی با اشاره به کاهش 59 درصدی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری،تصریح کرد:طی این مدت در حوزه درون شهری در تصادفات جرحی هشت درصد، خسارتی 69 درصد و تعداد متوفی نیز 61درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته ایم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه در دو ماه اول سال جاری 225 هزار و 14 برگ جریمه صادر شدبیان کرد:طی دو ماهه اول امسال هزار و434 دستگاه خودرو و هزار و 150دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز