اتمام طرح تحقیقاتی در حوضه شمیل – تخت

۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۶۵۹۰۴
طرح تحقیقاتی با عنوان بررسی منابع آب آبرفتی و سازند سخت با استفاده از منطق¬های Boolean و Fuzzy در حوضه شمیل - تخت پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، " لیلا حسینی "رئیس گروه تحقیقات کاربردی شرکت سهامی آب منطقه­ ای هرمزگان گفت : افزایش جمعیت و نیاز به تولید بیش­تر از یک طرف و بروز خشکسالی از طرف دیگر، فشار بر آب­های زیرزمینی را چند برابر کرده است. از این رو مطالعات امکان سنجی منابع آب نقش بسیار ارزنده­ای در اعمال مدیریتی صحیح و دقیق در امر توسعه، بهره­برداری و حفاظت از این منابع را دارد.

مهندس لیلا حسینی اظهار داشت : در نواحی خشک که منابع آب سطحی محدود و قسمت­ عمده آب مورد نیاز از منابع آب­های زیرزمینی تأمین می­گردد، سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS)  به همراه ابزار و تکنیک­ها، توانایی آن را دارد که با تلفیق لایه­های اطلاعاتی در قالب مدل­های ریاضی مختلف در حداقل زمان ممکن، خروجی مناسب در اختیار کاربر قرار دهد.

وی افزود : در این راستا طرح تحقیقاتی با عنوان " بررسی منابع آب آبرفتی و سازند  سخت با GIS  و با استفاده از منطق­های Boolean  و Fuzzy در حوضه شمیل – تخت"  تعریف گردید.

مهندس حسینی اضافه کرد : طرح مذکور توسط پژوهشکده هرمز، دانشگاه هرمزگان ، به انجام رسیده است وعلاقمندان به موضوع    می­توانند چکیده طرح را در پرتال شرکت، منوی تحقیقات، زیر منوی پروژه های خاتمه یافته دریافت نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز