تکریم اهالی فرهنگ و هنر وظیفه ذاتی فرهنگ و ارشاد است

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۶۸۲۳۳
تکریم اهالی فرهنگ و هنر وظیفه ذاتی فرهنگ و ارشاد است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در دیدار و عیادت با پیشکسوت روزنامه نگاری هرمزگان گفت : تکریم اهالی فرهنگ و هنر وظیفه ذاتی فرهنگ و ارشاد است .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد که به مناسبت ماه مبارک رمضان از پیشکسوت روزنامه نگاری هرمزگان فریدون دبیری دیدار و عیادت کرد و ضمن تاکید بر حفظ شان و جایگاه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر گفت : نقش بی بدیل روزنامه نگاران در ارتقای سطح فرهنگ استان بسیار برجسته و شایسته تقدیر است .

وی به تاریخ روزنامه نگاری استان اشاره کرد و افزود : حدود نیم قرن از فعالیت مستقیم روزنامه نگاران و مطبوعات استان می گذرد اما بر اساس مستندات تاریخی مطالبه گری مردم هرمزگان از طریق مطبوعات کشوری به سال ها قبل تر بر می گردد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به بهبود وضعیت روزنامه نگاران در استان پرداخت و گفت : با تشکیل صندوق حمایت از هنرمندان و روزنامه نگاران مسئله بیمه این قشر تا حد زیادی حل شده است.

درویش نژاد رسیدگی به هنرمندان کم بضاعت و نیازمند را از وظایف اصلی و ذاتی فرهنگ و ارشاد دانست و بیان کرد : با توجه به تنگناهای اعتباری تا جایی که امکان داشته است رسیدگی لازم به این قشر صورت پذیرفته است و پیگیر هستیم تعداد بیشتری از هنرمندان مشمول دریافت مستمری از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شوند .

در ادامه این دیدار از یک عمر زحمات و تلاش فریدون دبیری تقدیر بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز