مدیر کل شیلات هرمزگان در بازدید از ظرفیت ها و فعالیت های شیلاتی بندر لنگه :

فعالیت های شیلاتی شور و تولید و اشتغال را دربندرلنگه رقم زده است/فعالیت های شیلاتی بندر لنگه پیشرو در تولید،اشتغال و اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۳۴:۱۹
کد خبر: ۵۷۷۴۳۶
فعالیت های شیلاتی شور و تولید و اشتغال را دربندرلنگه رقم زده است/فعالیت های شیلاتی بندر لنگه پیشرو در تولید،اشتغال و اقتصاد مقاومتی
مدیر کل شیلات هرمزگان در بازدید از ظرفیت ها و فعالیت های شیلاتی شهرستان بندر لنگه گفت:فعالیت های شیلاتی زمینه تولید،اشتغال و اقتصاد مقاومتی را در بندر لنگه فراهم کرده است به طوری که به خوبی شور و تولید و اشتغال شیلاتی را می توان در آن دید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سید پرویز محبی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه شیلات یکی از محورهای توسعه استان است گفت: خوشبختانه شاهد اقدامات خوبی در راستای تحقق شعار  سال "تولید،اشتغال و اقتصاد مقاومتی"  با محوریت فعالیت های شیلاتی در سطح شهرستان بندر لنگه بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران در شرایط کنونی کلید توسعه و پیشرفت هستند گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته و حمایت های دولت تدبیر و امید پیوند خوبی بین بخش خصوصی و شیلات ایجاد شده است که اشتغال زایی و تولید از ثمرات خوب آن بوده است.

محبی افزود: شهرستان بندرلنگه با برخورداری از موقعیت جغرافیای مناسب توانسته جایگاه مناسب برای توسعه فعالیت های آبزی پروی و همچنین صیادی باشد.

مدیر کل شیلات هرمزگان از بندر لنگه به عنوان شهرستان پیش رو در بحث پرورش ماهی در قفس دریایی یاد کرد و افزود: می توان از بندر لنگه به عنوان قطب پرورش ماهی در قفس دریایی استان،کشور و حتی منطقه یاد کرد.

محبی با اشاره به صنعت بسته بندی و سردخانه های فعال شده شیلاتی در بندر لنگه گفت: شهرستان بندر لنگه در بسته بندی و صادرات آبزیان به ویژه ماهی یال اسبی به دیگر کشور ها توانسته عملکرد خوبی از خود  نشان بدهد و ارز آوری مناسبی برای کشور به ارمغان بیاورد.

در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان از ظرفیت های شیلاتی  شهرستان بندرلنگه از بندر صیادی کنگ، سردخانه زرین ساحل و بسته بندی یال اسبی،روند صادرات آبزیان، بندر صیادی بستانه، سردخانه پور ماندنی، شرکت پرورش ماهی پارس سپهر ایرانیان، بندر صیادی حسینه،سایت پرورش میگوی حسینه، کارگاه تکثیر جنوب تدارک کیش، شرکت پرورش ماهی یادمان بردیا، شرکت پرورش ماهی نیکسا و بندر صیادی چیرویه بازدید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز