معاون برنامه ریزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان :

ضرورت تشکیل و تامین صندوق حمایت از منابع طبیعی

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۳:۴۱
کد خبر: ۵۸۸۳۷۰
ضرورت تشکیل و تامین صندوق حمایت از منابع طبیعی
معاون برنامه ریزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: بایستی بمنظور افزایش مشارکت های مردم و شرکت های تعاونی ، برای سرمایه گذاری در این صندوق فرهنگسازی و اطلاع رسانی مطلوب صورت پذیرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عیسی برخورداری پور در این جلسه گفت : تشکیل و تامین صندوق حمایت از منابع طبیعی یک ضرورت بوده و بایستی بمنظور افزایش مشارکت های مردم و شرکت های تعاونی ، برای سرمایه گذاری در این صندوق فرهنگسازی و اطلاع رسانی مطلوب صورت پذیرد.

وی درباره ی اقدامات لازم درخصوص تعاونی ها و تشکل ها در استان افزود : در استان هرمزگان تاکنون 47 تعاونی تخصصی منابع طبیعی و آبخیزداری و 13 تعاونی تخصصی فراگیر منابع طبیعی ایجاد شده همچنین انجمن صنفی مرتعداری ، انجمن خیرین ، سازمان های مردم نهاد و تاسیس اتحادیه تعاونی منابع طبیعی استان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد : با توجه به تهیه و تصویب اولیه طرح توجیهی صندوق حمایت از منابع طبیعی و پیگیری مستمر نخستین جلسه هیئت موسس صندوق حمایت از منابع طبیعی در استان تشکیل گردید.

برخورداری پور با بیان مزایای راه اندازی صندوق حمایت از بخش منابع طبیعی در تمامی سطوح منابع طبیعی گفت : بهره برداران می توانند با تشکیل تعاونی های منسجم و بهره برداری اصولی از عرصه های ملی ، در احیا ، حفاظت و مراقبت از منابع طبیعی سهم داشته باشند.

وی گفت : این طرح با هدف افزایش توانمندی جوامع محلی به واسطه اعتمادسازی و واگذاری امورات دولتی بخش خصوصی با اولین فارغ التحصیلان بیکار شروع به فعالیت و در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی این تعاونی ها پیشگام خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز