سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس خبر داد:

نصب تابلوها و تجهیزات ترافیکی جهت افزایش ایمنی معابر

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۹۰۶۰۷
نصب تابلوها و تجهیزات ترافیکی جهت افزایش ایمنی معابر
اخلاقی از نصب تابلو ها و علائم و تجهیزات ترافیکی در سطح معابر شهر بندرعباس جهت افزایش ایمنی معابر با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، حسین اخلاقی سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه بندرعباس به عنوان یکی از شهرهایی است که با  تراکم مراکز اداری، فرهنگی، گردشگری و خدماتی در محدوده‌های مرکزی شهر مواجه می باشد، گفت: با توجه به تحولات ترافیکی سال‌های اخیر در مرکز شهر، تغییر موقعیت برخی مسیرها و مراکز اداری و خدماتی، بازنگری در تابلوهای راهنمایی و رانندگی  را به عنوان یکی از ضرورت‌های عمومی شهردر صدر برنامه های شهرداری قرار داده است.

وی اضافه کرد: رویکرد مدیریت ترافیکی شهر در خصوص  تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، زمینه‌ساز ایمنی و روان سازی ترافیک خواهد بود که در این خصوص کارشناسان ما در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس ، طی یک برنامه عملیاتی با بررسی های میدانی و استانداردسازی و ایمن سازی معابر سطح شهر بوسیله نصب تابلوها  را در دستور کار اقدامات اجرایی خود قرار داده اند.

حسین اخلاقی خاطرنشان ساخت: عملیات نصب و تعویض تابلوهای راهنمایی در سال 96، سرعت بیشتری به خود گرفته و حتی بدون توجه به  گرمی هوا در روزهای اخیر، به صورت شبانه روزی  در دستور کار اکیپ های اجرایی قراردارد .

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون  پس از بررسی‌های کارشناسی‌، مکان‌یابی‌ها و نیازسنجی‌های لازم، حدود 5600 عدد تابلو ،علائم و تجهیزات ترافیکی ؛ 68 هزار متر طول خط کشی محوری و 5700 مترمربع خط کشی عابرپیاده  با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال صورت گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت: تلاش می شود تا از پراکندگی تابلوها اجتناب گردد و جلوه یکپارچه و زیبایی از این المان‌های مهم در سطح شهر نیز بارز باشد و از طرفی تابلو و تجهیزات فرسوده نیز جمع آوری شوند.

حسین اخلاقی از کاهش چشمگیر تصادفات در معابر جدیدالاحداث گفت: کنارگذر شهید رجایی یکی از معابر  جدید الاحداث و  بعنوان معابر اصلی و شریان ورودی محسوب می شود که ایمن سازی آن بوسیله نصب تابلو ها  و تجهیزات ترافیکی در سالجاری 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز