حمایت مقامات کشوری،استانی و امامان جمعه قشم از عملکرد مدیرعامل این منطقه آزاد

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۵:۵۶
کد خبر: ۵۹۳۳۹۸
حمایت مقامات کشوری،استانی و امامان جمعه قشم از عملکرد مدیرعامل این منطقه آزاد
حمیدرضا مومنی مدیرعامل سارمان منطقه آزاد قشم در آیین افتتاح درمانگاه خلیج فارس قشم مورد حمایت: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جاسم جادری استاندار هرمزگان، محمد آشوری نماینده مردم قشم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قشم و شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت شهر قشم، با مهر تائید از عملکرد حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه ارائه خدمات زیرساختی در این جزیره قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم، گفت: قشم در دوره سکانداری حمیدرضا مومنی با ارائه خدمات متفاوت متحول شده است.

وی اعلام کرد: آبرسانی به روستاهای جزیره قشم، توسعه راه ها، تقویت بخش ICT و ارائه خدمات در بخش بهداشت و درمان که موجب کاهش هزینه های مردم می شود از خدمات ارزشمند دوره مدیرعاملی حمید رضا مومنی در این منطقه است.

*** جاسم جادری استاندار هرمزگان هم در این آئین از آبرسانی به بیش از ۷۰ درصد روستاهای جزیره قشم که از آغاز شکل گیری این جزیره بی سابقه بوده به عنوان اقدامی شایسته و قابل تحسین از سوی مدیرعامل سازمان متطقه آزاد قشم نام برد.

*** محمد آشوری نماینده مردم قشم در مجلس شورای اسلامی هم در این آئین گفت: رشد و توسعه در دوره مدیر عاملی حمیدرضا مومنی در سازمان منطقه آزاد قشم به روال طبیعی و مدار اصلی خود برگشته است.

وی ادامه داد: زیرساخت های انجام شده در قشم طی این دوره در شرایط سخت اقتصادی و کمبود منابع انجام شده است.

به گفته آشوری، نیاز به آب، برق، بهداشت و درمان، جاده سازی و آموزش و پرورش از مطالبات اصلی مردم جزیره طی سال های پس از منطقه آزاد شدن قشم بود که به همت مدیرعامل این سازمان محقق شد.

وی بیان داشت: برای حضور حمید رضا مومنی در قشم و ادامه خدمات به مردم این جزیره در دولت دوازدهم استقبال می کنیم.

*** امام جمعه شهرستان قشم هم در این مراسم گفت: محرومیت های بجا مانده از  سال های گذشته در قشم با مدیریت قوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بسیار کمرنگ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار با ابلاغ رضایت مردم قشم از عملکرد حمید رضا مومنی، افزود: افتتاح مرکز تخصصی خلیج فارس در روستای جی جیان موجب شادمانی و رضایت مردم این جزیره شده است‌.

به گفته وی، حضور حمید رضا مومنی و تیم همراه وی در سازمان‌منطقه آزاد قشم مهمترین عامل در زمینه آبرسانی به ۷۰ درصد روستاهای قشم است و در غیر این صورت مردم جزیره همچنان باید رنج بی آبی را تحمل می کردند.

او ادامه داد: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد و مدیران این مجموعه در گرمای ۵۰ درجه قشم به طور مستمر برای حل مشکل آب مردم در روستاها حضور پیدا می کنند و اگر این پشتکار نبود مشکل آب مردم روستاهای قشم همچنان لاینحل باقی می ماند.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد به نمایندگی مردم جزیره قشم از خدمات ارزنده مدیر عامل سازمان‌منطقه آزاد به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید تشکر می کنم.

*** شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم هم در این آئین گفت: به حق و انصاف اعلام می کنم که مدیر عامل سازمان متطقه آزاد قشم ۱۰۰ برابر آنچه سخن گفته کار اجرائی و عملکرد از خود به یادگار گذاشته است.

وی اعلام کرد: طلسم بی آبی در غرب جزیره با همت و مدیریت حمیدرضا مومنی شکسته شد و امروز بیش از ۷۰ درصد روستاهای جزیره از آب شرب سالم برخوردارند.

وی اعلام کرد: جاده سازی، مرمت راه ها و آسفالت دومین نهضتی است که در دوره حمید رضا مومنی موجب ارتقای سطح سلامت رانندگی در این‌ منطقه شده است.

به گفته شیخ خطیبی، توسعه خدمات بهداشت و درمان با افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در شهر قشم و بهره برداری از مرکز تخصصی خلیج فارس در روستای جی جیان که متروکه مانده بود هم سومین نهضت خدماتی مدیرعامل سازمان متطقه آزاد در جزیره قشم می باشد.

بنا به این گزارش، درمانگاه خلیج فارس روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار و چهار نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم، فرماندار و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان قشم افتتاح و به بهره برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز