بازدید حمزه پور از آبشیرینکن های در حال ساخت شهرستان بندرلنگه

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۴:۲۸
کد خبر: ۵۹۳۴۱۳
بازدید حمزه پور از آبشیرینکن های در حال ساخت شهرستان بندرلنگه
حمزه پور مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با همراهی فرماندار شهرستان بندرلنگه از روند ساخت آبشیرینکن های سه روستای دژگان،بستانه و شناس شهرستان بندرلنگه بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس عبدالحمید حمزه پور در خصوص این سه ابشیرینکن توضیح داد: آبشیرینکن روستای دژگان با ظرفیت تولید دو هزار و ۳۰۰ متر مکعب حجم تولید تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: این ابشیرینکن با هزینه ای بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی با تحت پوشش قرار دادن ۲۵ روستا و جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار و ۳۰۴  نفر به زودی به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول در خصوص آبشیرینکن روستای بستانه نیز اظهار کرد: این آبشیرینکن با ظرفیت تولید ۶۰۰ متر مکعب در طول شبانه روز یک روستا با جمعیتی بالغ بر   ۷۵۲ خانوار ۲۹۶۳ نفر را  تحت پوشش قرار میدهد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان تصریح کرد: اعتبار این پروژه ۱۷ میلیارد ریال بوده که تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مهندس حمزه پور افزود: آبشیرینکن روستای شناس نیز ۸۰۰ متر مکعب در طول شبانه روز تولید آب دارد که ۴ روستا با جمعیتی معادل ۳۵۲۷ هزار نفر را تحت پوشش قرار میدهد.

وی در ادامه توضیح داد: آبشیرینکن شناس با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد  ریال و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد نیز در حال ساخت ست و امیدواریم تا هفته دولت به بهره برداری برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز