معاون عمرانی استانداری هرمزگان:

لزوم قرار گیری جدی دفع پسماندهای ویژه هرمزگان در دستور کار

۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۷:۳۵:۱۴
کد خبر: ۵۹۴۱۸۹
لزوم قرار گیری جدی دفع پسماندهای ویژه هرمزگان در دستور کار
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: مدیریت و دفع پسماند شهرک های صنعتی استان و جمع ‏آوری مواد زائد، جامد، صنعتی و خطرناک ناشی از فرآیند تبدیل و تولید نیز بسیار مهم بوده و باید به طور جدی پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس شیرخانلو در سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان هرمزگان، عنوان کرد: دفع پسماندهای ویژه و خطرناک استان که شامل پسماندهای صنایع، کشاورزی و پزشکی است باید بطور جدی در دستور کار، کارگروه مدیریت پسماند استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا نیاز است اراضی مورد نیاز جهت دفع پسماندهای ویژه در سایت گچین شهرستان بندرعباس تحویل داده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: مدیریت پسماند در استان های ساحلی همچون هرمزگان بسیار حائز اهمیت است و باید به مواردی همچون میزان کل پسماند تولیدی در روز، سرانه تولید هر نفر در روز، میزان تفکیک از مبدأ و بازیافت تر و خشک و مکانیزم رسیدن و جمع ‏آوری پسماند در شهرها و روستاهای استان توجه کنیم.

شیرخانلو خاطرنشان کرد: مدیریت و دفع پسماند شهرک های صنعتی استان و جمع ‏آوری مواد زائد، جامد، صنعتی و خطرناک ناشی از فرآیند تبدیل و تولید نیز بسیار مهم بوده و باید به طور جدی پیگیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز