کشف انواع کالای قاچاق در هرمزگان به ارزش ۱۶۰میلیارد تومان

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۲:۴۲
کد خبر: ۵۹۷۷۵۲
کشف انواع کالای قاچاق در هرمزگان به ارزش ۱۶۰میلیارد تومان
سردار ملکی فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق از ابتدای سالجاری به ارزش 160 میلیارد تومان خبر داد و گفت:همچنین آمار سرقت نیز 8 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار" عزیزاله ملکی" در حاشیه مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در بندرعباس،بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی استان از ابتدای سال تا کنون، هزار و 403 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت مجموعا 160 میلیارد و 26 میلیون تومان انواع کالای قاچاق کشف شد، افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است.

سردار ملکی ادامه داد: با تلاش ماموران در این مدت 22 تن و 78 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 369 دستگاه خودرو در بحث حمل و قاچاق مواد افیونی توقیف شد ،همچنین، هزار و 394 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 9 هزار و 23 معتاد بلامکان و کارتن خواب از سطح استان جمع آوری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به کاهش هشت درصدی وقوع سرقت ها در استان، تصریح کرد: در زمینه ترافیکی و حوادث جاده ای درون و برون شهری نیز به لطف خداوند وضیعت خوب و قابل قبولی را شاهد هستیم به گونه ای که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حوزه برون شهری، متوفیان ناشی از تصادفات 25 درصد و در حوزه درون شهری 48 درصد کاهش داشته  است.

سردار ملکی در ادامه تعداد کل تماس های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 استان را  125 هزار و 691 فقره عنوان و تصریح کرد: از این تعداد تماس ها، 42 هزار و 357 فقره عملیاتی و 77 هزار و 698 فقره منجر به راهنمایی و ارشاد از سوی ماموران شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان هرمزگان ، مبارزه با قاچاق کالا و قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت های پلیس است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز