وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار شد؛

تبدیل طرح حوض‌های خشک تعمیر کشتی در بندرعباس

۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۸:۴۴
کد خبر: ۵۹۸۱۷۷
تبدیل طرح حوض‌های خشک تعمیر کشتی در بندرعباس
نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در آئین افتتاح طرح حوض های خشک تعمیر کشتی خواستار تبدیل طرح حوض‌های خشک تعمیر کشتی در بندرعباس به کلاس جهانی تعمیر و نگهداری کشتی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس محمدرضا نعمت زاده در آئین افتتاح طرح حوض های خشک تعمیرات و نوسازی کشتی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس، اظهار کرد: هیچ کس نمی تواند به تنهایی منشا اثر باشد و کارها باید به صورت منسجم، گروهی و با رعایت احترام متقابل انجام شود و در برخورد با مردم و جامعه همیشه نیمه پر لیوان را ببینیم.

وی با اشاره به پتانسیل‌های جمعیتی، سواحل دریایی و جوانان فارغ التحصیل کشور، گفت: همیشه برای من این سئوال مطرح بود که چرا سهم صنایع دریایی ما از کشورهای همسایه کمتر است که خوشبختانه با جهشی که از سال 92 و خصوصاً پس از رفع تحریم‌ها داشتیم این سهم رو به ترمیم و افزایش گذاشته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر لزوم توجه به امر آموزش، تجربه و مجهز شدن به فناوری روز جهانی عنوان کرد: امیدواریم این مجموعه به یک کلاس جهانی از لحاظ مدیریت، تعمیر و نگهداری تبدیل شود که برای رسیدن به این موضوع باید تمامی دست اندرکاران طرح در کنار هم برای تحقق وعده ها تلاش کنند.

نعمت زاده با اشاره به ورود دکل جک آپ (Jackup rig) که گونه‌ای از سکوهای حفاری قابل حمل است به یکی از حوضچه‌های طرح، گفت: امیدواریم که با حمایت شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی و شرکت ملی نفتکش ایران دیگر قرارداد تعمیر کشتی با کشورهای خارجی بسته نشود و ظرفیت‌های داخلی مورد استفاده قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز