بازدید مدیران کشتیرانی یونانی نپتون لاین از بندر تجاری لنگه

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۴۵:۴۸
کد خبر: ۶۰۲۲۲۴
بازدید مدیران کشتیرانی یونانی نپتون لاین از بندر تجاری لنگه
مدیر امور خاورمیانه خط کشتیرانی نپتون لاین یونان در نشست مشترک با مسؤولان بندر لنگه، به راه اندازی مسیر دریایی واردات و ترانزیت خودرو از دبی به بندرلنگه تاکید کرد و گفت: امیدواریم در آینده ای نزدیک و پس از آماده شدن شرایط لازم بتوانیم با توسعه واردات و ترانزیت خودرو از طریق مرز دریایی بندرلنگه، شاهد آغاز فصل جدیدی از همکاری های فیمابین دو کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، "محمود صابری" مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه در جریان بازدید نمایندگان این خط کشتیرانی اروپایی از بخش های مختلف بندر لنگه اظهار داشت: مشترکات فراوانی بین دو کشور ایران و یونان در بخش های مختلف اقتصادی وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد، با تقویت تعاملات دوسویه در زمینه های مشترک، همکاری ها و تعاملات تجاری بین دو کشور در حوزه حمل و نقل دریایی افزایش یابد.

"حمید زنگانه" معاون دریایی و بندری بندر لنگه نیز در نشست مشترک با نمایندگان خط کشتیرانی نپتون لاین یونان، گفت: با انجام پروژه لایروبی با حجم ۴۰۰ هزار متر مکعب و افزایش ۵,۵ متری عمق آبخور در تمام نقاط دسترسی حوضچه و افزایش قدرت مانور و پهلوگیری شناورهایی با ظرفیت پنج تا ده هزار تن، اسکله های  بندرلنگه پتانسیل خوبی برای افزایش همکاری در تمام زمینه ها به ویژه واردات و ترانزیت خودرو را دارد.

" مارکوس واسیلیکوس " مدیر امور خاورمیانه خط کشتیرانی نپتون لاین یونان، توسعه مناسبات تجاری در تمام زمینه ها بویژه در بخش واردات و ترانزیت خودرو را خواستار شد و گفت: امیدواریم در آینده ای نزدیک و پس از آماده شدن شرایط لازم بتوانیم با توسعه واردات و ترانزیت خودرو از طریق مرز دریایی بندرلنگه، شاهد آغاز فصل جدیدی از همکاری های فیمابین دو کشور باشیم.

وی ضمن بازدید از تجیهزات بندری و اسکله های  عملیاتی بندرلنگه به بررسی شرایط و مشخصات بندر و امکان سنجی ورود، پهلوگیری و تخلیه کشتی های تحت پوشش در این بندر و قوانین و مقررات گمرکی و راهکارهای روش انجام کار پرداخت.

مدیر امور خاورمیانه خط کشتیرانی نپتون لاین ضمن ابراز قدردانی از همکاری مجموعه مدیریتی بنادر و دریانوردی بندرلنگه و خدمات منحصر بفرد این بندر، خواستار گسترش همکاری های صمیمانه این بندر با شرکت متبوع خود در زمینه تسریع حمل کالای وارداتی و ترانزیتی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز