دکتر جادری در شورای راهبری توسعه مدیریت استان:

برگزاری بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی همزمان با هفته دولت در هرمزگان

۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۰۳۷۰۹
برگزاری بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی همزمان با هفته دولت در هرمزگان
استاندار هرمزگان از برگزاری جشنواره شهید رجایی در راستای ارائه نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، عنوان کرد: به منظور آشنایی مردم با اهداف و فعالیت های دولت ایام سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: در این ایام جشنواره شهید رجایی در راستای ارائه نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی برگزار می شود که در سال جاری نیز بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی در هرمزگان همزمان با هفته دولت برگزار خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: توسعه و ترویج فرهنگ مطلوب خدمت رسانی در راستای تحقق برنامه اصلاح نظام اداری از اهداف برگزاری جشنواره شهید رجایی است.

جادری تصریح کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در قالب شاخص هایی همچون نظم و انضباط دستگاه ها، شفاف سازی، اطلاع رسانی مطلوب خدمات و اصلاح فرآیندها و روش های کاری انجام می شود.

وی اقتصاد مقاومتی را یکی از ملاک های ارزیابی عملکرد ادارات دولتی در سال جاری دانست و بیان داشت: امیدواریم این جشنواره در سال جاری نیز به نحو مطلوبی اجرا شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان نیز در این نشست اظهار داشت: شورای راهبری توسعه مدیریت استان به عنوان ستاد جشنواره استانی شهید رجایی محسوب می شود.

صالح دریانورد افزود: برای بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی در هرمزگان ارزیابی عملکرد نهایی از 59 دستگاه اجرایی و دولتی در هرمزگان صورت گرفته است.

وی گفت: در نهایت پنج دستگاه برتر استان در شاخص های عمومی و اختصاصی، سه دستگاه برتر در شاخص های عمومی، سه دستگاه برتر در شاخص های اختصاصی و همچنین سه دستگاه برتر در زمینه اقتصاد مقاومتی در جشنواره شهید رجایی که همزمان با هفته دولت برگزار می شود معرفی و تجلیل خواهند شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان خاطرنشان کرد: کارمندان نمونه و فرمانداران برتر استان نیز در این جشنواره مورد تجلیل قرار می گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز