رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

یکی از وظایف کلیدی شورای شهر پیگیری و نظارت بودجه شهرداری است

۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۸:۲۲
کد خبر: ۶۰۴۱۳۷
باوقار گفت:پیگیری و نظارت بر عملکرد درست بودجه از سوی شورای شهر راهگشای بسیاری از مشکلات شهری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،  رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس به نظارت شورای شهر بر عملکرد شهرداری اشاره و خاطرنشان ساخت: پیگیری و نظارت بر عملکرد درست بودجه از سوی شورای شهر راهگشای بسیاری از مشکلات شهری خواهد بود و یکی از مسائلی که پیگیر آن هستیم نظارت بر عملکرد شهرداری است. 

وی افزود : شورای پنجم و مجموعه شهرداری به دنبال این هستیم که در جهت توسعه و آبادانی تمامی محلات شهر بندرعباس گامهای موثر و خدمات ارزنده ای صورت گیرد. 

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به انتخاب شهردار اشاره و تصریح کرد : یازده گزینه تصدی شهرداری بندرعباس توسط اعضای شورای شهر معرفی شدند که در ابتدای کار چهار نفر از آنها انصراف دادند و تعداد نامزدها به چهار نفر رسید و امروز نیز در جلسه انتخاب شهردار چهار نفر دیگر از کاندیدا انصراف دادند که رقابت بین 3 گزینه عباس امینی زاده، سید محمد رضا طباطبایی و محمد نور امیری خمیری برگزار شد و در نهایت عباس امینی زاده با 7 رای بعنوان شهردار بندرعباس انتخاب شد.

باوقار گفت : امینی زاده با توجه به کسب تجربه و عملکرد مثبت و ارزنده در دوره قبلی شورای شهر بندرعباس و ارائه برنامه های جامع توانست با اکثریت آرا بعنوان شهردار انتخاب شود.

وی افزود : شهردار بندرعباس در دوره جدید فعالیت خود با تکیه بر تجربه و تخصص خود می تواند قدمهای مفید و ارزنده ای برای شهر بندرعباس بردارد. 

باوقار در پایان اظهار کرد : اولین اولویت شهرداری اتمام پروژه های نیمه تمام باشد و سپس در قالب برنامه زمانی بتوانیم خدمات را در دل محلات قدیمی شهر ببریم تا شاهد رشد و توسعه متوازن شهر باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز