آموزش و پرورش هرمزگان برگزیده بیستمین جشنواره شهید رجایی در استان

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۸:۲۶:۲۸
کد خبر: ۶۰۵۷۴۱
آموزش و پرورش هرمزگان برگزیده بیستمین جشنواره شهید رجایی در استان
اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در بیستمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان با کسب امتیاز لازم در دو شاخص عمومی و اختصاصی، برگزیده استان و موفق به دریافت تندیس این جشنواره شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این آیین استاندار هرمزگان با قدردانی از تلاشهای خدمتگزاران مردم در دولت، گفت: مسوولان در نظام اسلامی جایگاهی جز خدمت بی منت به مردم ندارند چرا که این نظام حاصل خون شهداست و همه ما در برابر خون هایی که برای تثبیت و سربلندی نظام اسلامی ریخته شده است، مسوول هستیم.

دکتر جاسم جادری افزود: هفته دولت یادآور نام شهیدان رجایی و باهنر است که در مدیریت نظام جمهوری اسلامی الگو و برآمده از جریان اصیل انقلاب اسلامی ایران بودند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و باید با کار و تلاش شبانه روزی وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دهیم، بیان داشت: دولت یازدهم با اولویت قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام های بلندی در مسیر رشد و عزت کشور برداشت که این مهم در انتخابات 29 اردیبهشت با رای 24 میلیونی به دکتر روحانی بیانگر رضایت اکثریت جامعه و حمایت از تداوم راه دولت تدبیر و امید است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در حاشیه این آیین، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موفقیت کسب شده در بیستمین جشنواره شهید رجایی برای آموزش و پرورش حاصل تلاش جمعی است، افزود: بدون تردید در کسب این عنوان همه فرهنگیان عزیز، مدیران، دانش آموزان، اولیا و مربیان و کارکنان پرتلاش آموزش و پرورش در سراسر استان سهیم بوده اند و در همین جا به همه نقش آفرینان تبریک می گوییم.

دانش هاشمی پور تصریح کرد: آموزش و پرورش هرمزگان در دولت تدبیر و امید با تکیه بر خرد جمعی و فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت خردمندان از همه سلایق جامعه، موفقیت های چشمگیری در رشد شاخص ها و برنامه های ملی داشته است و مسیر توسعه را برای دستیابی به آنچه شایسته نام این استان سرافراز است، هموار کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: قطعا این موفقیت علاوه بر تلاش همه ی عوامل آموزش و پرورش، حاصل حمایت و همراهی بی دریغ وزارتخانه، اعضای شورای آموزش و پرورش استان، خیرین نیکوکار، نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، بازنشستگان و پیشکسوتان تعلیم و تربیت، ائمه جمعه و جماعات، شوراها و معتمدین، مدیران اجرایی و در راس امور استاندار محترم هرمزگان است که با راهبری مدبرانه شورای آموزش و پرورش و حمایت های قاطع، آموزش و پرورش استان را در مسیر موفقیت ها یاری رسانده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز