انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر اجرایی طرح پیشواز سازمان منطقه آزاد قشم

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۳:۲۸
کد خبر: ۶۰۶۰۰۴
انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر اجرایی طرح پیشواز سازمان منطقه آزاد قشم
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی حکمی تراب ذاکری قشمی را با حفظ سمت بعنوان مشاور مدیرعامل و مدیراجرایی طرح پیشواز (جذب یک میلیون گردشگر داخلی و خارجی) منصوب کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حمیدرضا مومنی در این حکم، تراب ذاکری را به استفاده از همه ظرفیتهای سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تحقق اهداف طرح مذکور مورد توصیه قرار داده است.

در  حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم آمده است:

نظر به سوابق و تخصص جنابعالی در زمینه مدیریت راهبردی گردشگری و با عنایت به ضرورت و اهمیت اجرای طرح پیشواز ( جذب یک میلیون گردشگر داخلی و خارجی) به عنوان طرح تحول آفرین افق اقتصادی و گردشگری جزیره قشم به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر اجرایی طرح مذکور منصوب می شوید.

امید است در سایه الطاف الهی و توانمندی هایی که از شما سراغ دارم در اجرای ماموریت محوله موفق و موید باشید.

تراب ذاکری از شهریور 95 عهده دار سمت مدیرامور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم می باشد.

بنا به این گزارش تراب ذاکری در ارتباط با طرح پیشواز (جذب یک میلیون گردشگر داخلی و خارجی) گفت: طرح پیشواز مسیری تحول آفرین در افق اقتصاد جزیره است که امیدوارم با مشارکت همه ارکان سازمان و استفاده بهینه از ظرفیت بالای بخش خصوصی علی الخصوص مجموعه های مرتبط با صنعت گردشگری و همچنین فعالان اقتصادی به اهداف راهبردی این طرح برسیم.

 وی افزود: با توجه به وزن پنجاه و سه درصدی صنعت گردشگری در رونق اقتصاد جزیره امید فراوان دارم که تحقق اهداف این طرح یقینا یکی از راهبردهای اساسی برای برون رفت از رکود حاکم بر فضای گردشگری واقتصادی جزیره در فصول کم مسافر می باشد.

ذاکری در پایان بیان کرد: با توکل به عنایات حضرت حق و دستور ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و اراده ای که در ارکان مختلف این سازمان سراغ دارم قطعا حصول اهداف این طرح در دسترس خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز