با حضور معاون استاندار هرمزگان:

افتتاح پروژه آبرسانی به روستای علی آباد شهرستان حاجی آباد

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۷:۴۶
کد خبر: ۶۰۶۳۹۸
افتتاح پروژه آبرسانی به روستای علی آباد شهرستان حاجی آباد
با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی، فرماندار و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان پروژه آبرسانی به روستای علی آباد شهرستان حاجی آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس عبدالحمید حمزه پور در این مراسم با گرامیداشت مقام ۱۱ هزار شهید کارمند دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و روز کارمند بیان کرد: ما به عنوان خادمان مردم وظیفه داریم با الگو قرار دادن روحیه جهادی شهیدان رجایی و باهنر  در مسیرآرمان‌های امام و انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت، فرصت مغتنمی برای تجلیل از یک تفکر انقلابی است که در شهیدان رجایی و باهنر تجلی یافت اظهار کرد: بی‌شک سیره شهیدان رجایی و باهنر که تجلی آن در عشق و علاقه به مردم و تلاش برای سازندگی ایران اسلامی است، فصل درخشانی از صفحات زرین خدمتگزاری در نظام اسلامی را رقم زد و این سیره و منش خدمت خالصانه در اذهان دوست داران انقلاب اسلامی تا ابد به یادگار خواهد ماند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پروژه ابرسانی به روستای علی اباد در شهرستان حاجی آباد گفت: از مشخصات این پروژه میتوان به اجرای ۴ کیلومتر لوله گذاری، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ، احداث ۵۰ متر مکعب مخزن و ۲۰۰ متر مربع حصار کشی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در خصوص اعتبار هزینه شده برای این پروژه گفت: اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی در راستای اجرای این پروژه هزینه شده است.

مهندس حمزه پور در پایان یاداور شد: جمعیت بهره بردار این پروژه ۳۰۰ نفر معادل ۶۰ خانوار است که با افتتاح این پروژه از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.

در ادامه این مراسم بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان از عملکرد خوب و قابل ستایش شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در این سالهای اخیر تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز