محسنی خبر داد:

آغاز صادرات نفت کوره پس از گذشت ۳۰ سال در بندر شهید باهنر

۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۴۴:۱۳
کد خبر: ۶۰۸۴۰۲
آغاز صادرات نفت کوره پس از گذشت ۳۰ سال در بندر شهید باهنر
محسنی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از آغاز صادرات نفت کوره از بندر شهید باهنر،پس از گذشت 30 سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد محسنی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: نفت کوره یا مازوت از منابع اولیه سوخت کشتی ها ونیروگاه ها می باشد که صادرات این محصول در راستای اقدامات اجرایی اقتصاد مقاومتی واهداف سازمانی بوده است وانتظار داریم با توجه به استقبال بالای بخش خصوصی وظرفیت های بالای این بندر،حجم صادرات مشتقات نفتی از بندرچند منظوره شهید باهنر به سایر بنادربین المللی افزایش یابد.

لازم به ذکر است، بندر شهید باهنر از بنادر چند منظوره قدیمی استان هرمزگان و سومین بندر ترانزیتی کشور است. موقعیت ممتاز جغرافیایی در دسترسی به آب های آزاد جهان از طریق خلیج فارس، اتصال به راه های بین المللی، نزدیکی به منطقه آزاد قشم، جزایر و بنادر تجاری خلیج فارس این بندر را به پایگاهی استراتژیک و منحصر به فرد پس از مجتمع بندری شهید رجایی تبدیل کرده است.

ویژگی خاص این بندر، برخورداری از آبخور ۱۲ متر در زمان جزر کامل است که پس از بنادر شهید رجایی و امام خمینی (ره)، بالاترین آبخور را در بین بنادر کشور داراست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز