در نشست و دیدار مدیر کل شیلات هرمزگان با مدیر عامل آب منطقه ای هرمزگان انجام شد:

بررسی راهکارها ی توسعه آبزی پروری در منابع آب شیرین و دریاچه پشت سد ها

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۰:۵۱
کد خبر: ۶۰۸۹۴۷
بررسی راهکارها ی توسعه آبزی پروری  در منابع آب شیرین و دریاچه پشت سد ها
مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان با مدیر عامل آب منطقه ای هرمزگان و معاونین ایشان در راستای استفاده بهینه و چند منظوره از منابع آبی شیرین استان و تسهیل سازی روند اخذ مجوز تخصیص و بهره برداری از آب دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سید پرویز محبی در این دیدار با اشاره به جایگاه و اهمیت آبزی پروری در  منابع آب شیرین و دریاچه پشت سد ها در استان هرمزگان گفت: آبزی پروری در این منابع آبی یکی از مهمترین گامهای اقتصاد مقاومتی در حوزه شیلات است که کشاورزان و بهره بردارن دور از ساحل می توانند از آن برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی تعاملات خوبی با یکدیگر در راستای توسعه هرچه بیشتر استان و خدمت رسانی به مردم شریف هرمزگان دارند گفت:خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته این تعاملات در راستای تسهیل در سرمایه گذاری و بهره وری از ظرفیت های در حال گسترش است.

مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: باتوجه به افزایش جمعیت جهان، آبزی پروری رشد بسیار سریعی برای تامین نیازهای غذایی بشرداشته است و توسعه آبزی پروری در آب شیرین می تواند نقش مهمی در اقتصاد و معشیت و همچنین افزایش سرانه مسرف بزیان برای مردم منطقه نیز داشته باشد.

محبی اظهار داشت : با استفاده از نتایج بدست آمده از اجرای پروژ ههای تحقیقاتی و کارشناسی ، منابع آبی مستعد همراه با ظرفیتهای موجود جهت توسعه آبزی پروری در استان هرمزگان معرفی شدند که خوشبختانه با بهره گیری از شیوها ی ترویجی شاهد استقال سرمایه گذاران برای آبزی پروری در این منابع هستیم.

در ادامه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با بیان اینکه شیلات نقش موثری در استفاده بهینه از منابع آبی میتواند داشته باشد گفت: خوشبختانه  گامهای خوبی توسط اداره کل شیلات هرمزگان و شرکت آب منطقه ای هرمزگان در راستای  توسعه آبزی پروری  در منابع آب شیرین و دریاچه پشت سد ها برداشته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز