پیام تبریک مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر

۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۳:۱۴
کد خبر: ۶۰۹۹۸۱
پیام تبریک مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با صدور پیامی پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به مردم ولایتمدار این استان به ویژه جامعه دریایی و بندری، ساحل نشینان و جزیره نشینان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در متن پیام "اله مراد عفیفی پور" چنین آمده است:

        الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا

«خداوند متعال را شاکریم که چشم بندگان خالص خود را به نور ولایت اهل بیت روشنی بخشید و روز واقعه پرشکوه غدیرخم را عید مؤمنان قرار داد. بحق جریان غدیر، محکی بود برای سنجش ایمان اهالی آن و شاهدان روز بزرگ خدا؛ افرادی این آزمون را به نیکی سپری کردندو تعداد زیادی از آنان مُهر مردود دریافت نمودند.

بحق واقعه غدیر، یک جریان تاریخی است که ابتدایش مدینه، میانه اش کربلا و انتهایش به ظهور می انجامد؛ چرا که غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است. غدیر تکرار اولین است در کلام آخرین، همان کلام نورانی که در اولین پیام علی (ع) را به برادری خواند و در غدیر اعلام ولایت و امامت او را فرمود. خجسته باد روز اعطای نعمت ولایت و روزکامل شدن آخرین شریعت الهی با نور ولایت ، پیوند «نبوت» و «امامت» در نقطه اوجی به نام غدیر خم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: درآستانه روز شکرگزاری از اعطای بهجت و سکینه الهی به دل‌های مؤمنان ولایت مدار، و عید تابش نور ولایت بر دل‌های پاک، به شکرانه این عید بر پیامبر خدا محمد مصطفی (ص) و اهل بیتش درود می فرستیم و از حضرت ربوبی می طلبیم که جهان پر آشوب این روزگار را از لوث افراط گرایانی پاک نماید که در یمن، عراق و سوریه به نام دین و شریعت دست به کشتار بی گناهان زده و یا درمیانمار با شکنجه، غارت و کشتار دست جمعی مسلمانان در سر سودای نسل کشی و اسلام ستیزی را می پرورانند. همچنین از ایزد متعال مسئلت داریم گردی از گام های سراسر صلابت، فتوت و عدالت مرتضی را بر سر جهان بپاشاند تا ریشه ظلم، جاهلیت نوین و نابرابری در جهان خشکانده شود.

در آستانه عید غدیر که گره محکمی است بر رشته دیانت ،با تمسک به حبل المتین امامت، در ظل عنایت قطب عالم امکان حضرت اباصالح المهدی (عج) ودرسایه بهره گیری از رهنمودهای داهیانه ولی امر مسلمین جهان  حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی)، تداوم بخش رسالت و امامت معصومین (ع) در عصر غیبت خواهیم بود.

اینجانب در کمال مسرت و شادمانی، فرارسیدن ۱۸ ذی الحجه، عید سعید غدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی، جشن بزرگ امامت و ولایت را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب برحقش رهبر فرزانه انقلاب  اسلامی (دامه برکاته )، جامعه دریایی و بندری، ساحل نشینان و جزیره نشینان این استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را در زمره متمسکین واقعی و راستین مولای متقیان امیر مومنان  حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام قراردهد. انشالله.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز