معاون فرماندار:

یکی از دغدغه‌های کمیسیون کارگری بندرعباس،احقاق حقوق و حل مشکلات کارگران

۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۳۱:۰۰
کد خبر: ۶۱۳۶۶۳
یکی از دغدغه‌های کمیسیون کارگری بندرعباس،احقاق حقوق و حل مشکلات کارگران
جلسه کمیسیون کارگری به ریاست علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس در این جلسه با بیان اینکه ما برای حفظ و ارتقای تولید و افزایش اشتغال در شهرستان تلاش می کنیم گفت : کارگران به عنوان محور توسعه و تولیدکنندگان واقعی در عرصه اقتصادی کشور ، نقشی کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند و احقاق حقوق و حل مشکلات کارگران از دغدغه‌های کمیسیون کارگری شهرستان  است.

وی افزود : کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضلات محیط‌های کارگری به دنبال حفظ ثبات و تعادل است و با تعامل منطقی میان کارفرما و پیمانکار می‌توانیم به دنبال حل مشکل مطالبات این قشر باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید حمایت از تولید است خاطرنشان کرد : با حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان و افزایش سطح تولید ، میزان بیکاری کاهش می یابد و در نتیجه بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی حل می شود ، براین اساس پشتیبانی از فعالان عرصه اقتصادی و تولیدی هم باید مورد توجه قرار گیرد .

معاون فرماندار بندرعباس گفت:در این جلسه کمیته هایی تعیین شده است تا شرکتهایی که معوقات دارند را رصد و نسبت به پرداخت حقوق کارگران اقدام نمایند.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از شرکتهایی که نسبت به پرداخت حقوق کارگران خود اقدام نموده اند بیان داشت: شرکتهایی که در بحث بیمه کارگران با مشکل روبرو می باشند مورد بررسی کمیسیون قرار خواهند گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز