پیام مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۱۵۶۱۳
پیام مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 97-96 و بازگشایی مدارس پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ درمتن پیام دانش هاشمی پورآمده است:

 

به نام خداوند بخشنده مهربان

 

بار دیگر ماه مهر، ماه عشق و مهربانی، در فضایی آکنده از شور و امید از راه رسید تا زمینه ساز فتح قله های دانش و دانایی برای نسل آینده ساز جامعه باشد.

تقارن اول مهر، فصل تعلیم و تربیت با ماه محرم وهفته دفاع مقدس، تلفیق مفاهیم ارزشمندی همچون دانایی، مقاومت، آزادگی، ایثار و شهادت است که به عنوان مبانی اعتقادی، سرلوحه نظام تعلیم و تربیت است.

در طلیعه بازگشایی مدارس، یاد و خاطره دانش آموزان عزیز و آسمانی سازمان دانش آموزی و همچنین شهید راه حرم اهل بیت (ع) محمد یاسین روشی را گرامی و از خداوند متعال علو درجات را برای این عزیزان سفر کرده مسالت می نماییم.

با گرامیداشت ماه مهربانی و تسلیت ایام محرم به یکایک دانش آموزان عزیز آینده ساز و خانواده های محترم، مراتب سپاس و قدردانی خود را از جامعه شریف و متعهد فرهنگی استان، مدیران، معلمان، مربیان و همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت که تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص، خلاق و پایبند به ارزشها را وجه همت خود قرارداده اند،اعلام می دارم.

همچنین خوش آمد ویژه خود را به نوگلان و شکوفه های کلاس اولی تقدیم می نمایم و امیدوارم با توکل برخداوند منان در سنگر مدرسه برای فراگیری علم و دانش کوشا و سربلند باشند.

باشد که به همت همه ی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت، در راستای سیاست های آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید، با همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر، دانش آموزان تلاشگر و صاحب نظران تعلیم و تربیت، بتوانیم موجبات عزت، سربلندی و پویایی آموزش و پرورش استان را بیش از پیش فراهم آوریم.

 

 دانش هاشمی پور         

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز