دکتر داودی در جمع کارشناسان امور اجتماعی دانشگاه:

مشارکت های اجتماعی را افزایش دهیم

۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۱۷۷۹۲
دکتر سید حسین داودی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گردهمایی کارشناسان امور اجتماعی استانی دانشگاه ضمن تسلیت ایام عاشورای حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مشارکت های اجتماعی را افزایش دهیم و با نگاه مردمی، بر اساس نیاز مردم قدم بر داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،دکتر داودی افزود: برای رسیدن به یک وضعیت مطلوب، نیازمند ابزارهای مختلف هستیم؛ 25 درصد از ابزار با محوریت وزارت بهداشت در حال انجام است و 75 درصد آن که شامل عوامل اجتماعی تأثیر گذار بر جامعه است، خارج از دسترس دانشگاه است.

وی تصریح کرد: مردم، خیرین و سازمان های مردم نهاد هستند که 75 درصد این ظرفیت را در اختیار دارند و ما باید این ظرفیت را با نگاه برون سازمانی تقویت کنیم|؛ خدمت به مردم نیازمند این است که با همکاری و همراهی مردم کارها را پیش ببریم.

دکتر داودی اظهار کرد: درس خواندن یک مهارت است؛ اما فهمیده شدن یک فضیلت است. بین دانشمندی و خردمندی تفاوت بسیاری است؛ ارتباط با مردم و کار کردن در جهت رضایت مردم، یک فضیلت است. زندگی کردن یک عادت است؛ ولی خوب زندگی کردن، با لذت و شاد زندگی کردن، یک فضیلت است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در پایان عنوان کرد: امیدوارم حوزه اجتماعی بهداشت و درمان استان شکل اساسی به خود بگیرد و با حضور کارشناسان باانگیزه و سخت کوش، در جهت رضایت مردم گام بردارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز