استاندار هرمزگان در نشست با اعضای ستاد برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع):

ویژگی مهم کنگره امام سجاد(ع) مردم محوری است

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۷:۲۳:۵۰
کد خبر: ۶۱۹۹۰۱
ویژگی مهم کنگره امام سجاد(ع) مردم محوری  است
استاندار هرمزگان گفت: ویژگی بارز کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، مردم محوری آن است که سال به سال باید این بُعد پررنگ تر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست با اعضای ستاد برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، برپایی کنگره امام سجاد(ع) را موجب ایجاد فضای معنوی در استان هرمزگان دانست و عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم این کنگره مردمی بودن آن است که نشانه ارادت مردم هرمزگان به اهل بیت(ع) است.

وی اضافه کرد: برای برگزاری هفتمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) استانداری هرمزگان با تمام توان حمایت لازم را انجام خواهد داد.

استاندار هرمزگان وجود حافظان صحیفه سجادیه در هرمزگان را مایه مباهات استان دانست و افزود: کنگره امام سجاد(ع) می‌تواند الگویی مناسب برای سایر استان ها در برگزاری چنین کنگره هایی باشد.

همتی از کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به عنوان توفیقی بزرگ و کاری ارزشمند برای هرمزگان یاد کرد بیان داشت: این رخداد مهم و تاثیرگذار می تواند الگویی برای سایر استان ها در زمینه پرداختن به معارف اهل بیت(ع) باشد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه فعالیت های صورت گرفته در قالب کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در سطح استانی، ملی و بین المللی بیانگر این است که راه بسیار خوبی انتخاب شده است و از این رو باید به عوامل آن تبریک گفت.

استاندار هرمزگان تلاش برای ارتقای سطح کیفی برنامه ها در هر سال و همچنین گام برداشتن در جهت مردمی کردن این حرکت فرهنگی و معنوی را از نکات برجسته کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ذکر کرد و اظهار داشت: ویژگی بارز این رخداد، مردم محوری آن است که سال به سال باید این بُعد پررنگ تر شود.

همتی تربیت حفاظ صحیفه سجادیه، ایجاد تحرک در استان های مختلف، حضور شیعه و اهل سنت در کنار هم، گسترش فعالیت ها در عرصه ملی و بین المللی را از دیگر شاخصه های کنگره بین المللی امام سجاد(ع) نام برد و گفت: همه این توفیقات بیانگر آن است که این برنامه به نحو احسن به سمت اهداف متعالی خود به پیش رفته است.

وی حمایت از این برنامه فاخر را وظیفه همگان به ویژه مسئولان دانست و تصریح کرد: مجموعه استانداری آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از کنگره بین المللی امام سجاد(ع) اعلام می دارد و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

هفتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، 25 محرم همزمان با سالروز شهادت حضرت امام سجاد(ع) در بندرعباس برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز