تقدیر فرماندار شهرستان بندرعباس از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۵:۱۲
کد خبر: ۶۳۳۲۰۳
فرماندار بندرعباس در پیامی از حضور حماسی مردم شهرستان در راهپیمایی یوم الله 13آبان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس خداوند متعال را که بار دیگر، توفیق  شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان را شامل حال مردم شریف و همیشه در صحنه شهر بندرعباس گردانید و به فضل الهی با خلق حماسه ای بزرگ در یوم الله 13 آبان، برگ زرین دیگری در لوح انقلاب خلق نموده و لرزه بر اندام استکبار انداختند.

این حضور عاشقانه مردم هوشیار و همیشه در صحنه شهرستان در سیزدهم آبان به عنوان یکی از نقاط عطف تاریخی همگام با ملت انقلابی و استکبار ستیز ایران اسلامی نشان دهنده درک زمان ،اقتدار،بصیرت وشجاعت این عزیزان است.

بی شک شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم ا..13آبان، وحدت، اتحاد، وفاق و یکپارچگی ملی خود را حول منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ضامن تداوم انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور و عامل شکست و ناکامی سناریوهای شیطانی دشمنان انقلاب دانسته و همدلی، انسجام و وحدت را به عنوان راهبرد عزت و پیشرفت انتخاب نموده اند.

اینجانب به سهم خویش لازم میدانم از حضور یکپارچه ی مردم شریف و نجیب بندرعباس به ویژه دانش آموزان عزیز را در خلق راهپیمایی باشکوه 13 آبان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم و از درگاه خداوند منان اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و  سعادت شما مردم عزیز  را خواهانم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز