فرماندار بندرعباس :

تلاش و پیگیری دستگاهای اجرایی برای تکمیل شهرک پیامبر اعظم (ص) در اولویت برنامه ها باشد

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۸:۴۵:۰۷
کد خبر: ۶۳۴۱۶۰
جلسه شورای مسکن شهرستان بندرعباس با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر به ریاست احمد پویافر فرماندار در محل سالن کنفرانس این فرمانداری تشکیل گردید .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، فرماندار بندرعباس در شروع جلسه ضمن تسلیت ایام اربعین و گرامیداشت یوم الله 13 آبان اظهار داشت : مسئولان ادارات و سازمانهای مربوطه باید با تمام توان نسبت به تکمیل پروژه های با قیمانده در شهرک پیامبر اعظم(ص) اقدام نمایند و در جهت تامین آسایش عمومی و ایجاد رفاه مردم گام بردارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت : با توجه به درخواست مردم به دستگاه های اجرایی ، باید نظارت کامل بر اجرای پروژه ها و تعاونی ها به طور دقیق انجام گیرد و رفع مشکلات مسکن مهر یکی از برنامه های اصلی باشد و پیمانکاران به تعهدات خود عمل نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد : اکثریت مسکن مهر مربوط به اقشار کم درآمد جامعه است که به امید خانه‌دار شدن در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند و باید خدمات به نحو مناسب ارائه شود .

فرماندار بندرعباس اضافه کرد: با توجه به اینکه چندین سال از عمر مسکن مهر می گذرد هنوز شاهد مشکلاتی در بعضی از تعاونی ها در شهرک پیامبر اعظم هستیم که لازم است تلاش و پیگیری دستگاهای اجرایی برای تکمیل شهرک پیامبر اعظم (ص) در اولویت برنامه ها باشد.

وی ادامه داد:شهرک پیامبر اعظم(ص) شرایط خاصی دارد و زیر ساخت های لازم از ابتدا انجام نشده است به همین دلیل  مشکلات زیادی دارد که باید اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، راه و شهرسازی ،شهرداری و دستگاههای مرتبط  با تعامل و تلاش زیاد مشکلات را بر طرف نمایند.

پویافر در پایان افزود: بخش دیگر از مشکلات شهرک پیامبر اعظم(ص) عدم جمع آوری بموقع زباله ، کانال های دفع آب های سطحی، عدم روشنایی معابر در سایر نقاط شهرک ،نبود فضای سبز و آسفالت است که باید اداره راه و شهرسازی زیرساخت های لازم را در کوتاه ترین زمان آماده کند و  شهرداری نیز در ادامه کارهایی که به آن محول می شود را به سرانجام برساند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز