معاون سیاسی فرماندار بندرعباس :

کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی درتوسعه و پیشرفت کشور برعهده دارند

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۴۴:۲۰
کد خبر: ۶۳۴۵۸۲
کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی درتوسعه و پیشرفت کشور برعهده دارند
کمیسیون کارگری به ریاست علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، معاون سیاسی فرماندار بندرعباس در این جلسه اظهار داشت : پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور درگرو فعالیت های مسئولانه کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی برمی گردد و در این خصوص کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی درتوسعه و پیشرفت کشور برعهده دارند .

علی نیکویی با بیان اینکه اشتغال‌زایی اولویت برنامه‌های دولت به‌شمار می‌رود ، افزود : کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضلات محیط‌های کارگری به دنبال حفظ ثبات و تعادل در زمینه اشتغال است یکی از هدف های مهم کمیسیون کارگری رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش های احتمالی است.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت و نقش کارگران بیان داشت : با توجه به جایگاه و ارزش نیروی انسانی در جامعه باید مراجع نظارتی تمامی تلاش خود را در جهت صیانت از حقوق کارگران در بنگاههای اقتصادی به کار بگیرند.

نیکویی در ادامه گفت : شرایط فعلی کشور و سیاستهای دولت یازدهم آرامش را به فضای جامعه به ارمغان آورده و دستگاه های عضو می بایست در حل بحران های کارگری با نگاهی جامع و لزوم مراعات وضعیت کارگر و کارفرما تلاش کنند .

علی نیکویی معاون سیاسی فرماندار بندرعباس در پایان تصریح کرد : همه دستگاههای متولی باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و دولت محترم تدبیر و امید در جهت حفظ و ایجاد اشتغال مولد در سطح شهرستان تلاش کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز