دوره آموزشی دیابت ویژه ۱۴۶ بیمار دیابتی در شهر دشتی پارسیان

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۳:۱۱
کد خبر: ۶۳۸۰۷۹
به مناسبت هفته ملی دیابت و هفته خود مراقبتی مرکز خدمات جامع سلامت دشتی پارسیان جلسه آموزشی با موضوع کنترل و مراقبت بیماری دیابت را با حضور ۱۴۶ بیمار دیابتی و فشار خون برگزار کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر مریم فربودی سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت دشتی در این جلسه پیرامون کنترل و مراقبت از بیماری دیابت و لزوم تهیه داروهای مصرفی آموزش های لازم را ارائه  و اصلاح الگوی زندگی خصوصا عدم مصرف دخانیات و مدیریت استرس را نقش موثری در روند کنترل بیماری دیابت عنوان کرد.

دکتر فربودی به بیماران تاکید کرد درصورت هرگونه  ناراحتی و یا افت فشارخون سریعا به پزشک  مرکز مراجعه نمایند .

دکتر آمنه ماجدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان ضمن گرامیداشت هفته دیابت از حضور کلیه بیماران دیابتی که برای سلامتی خود و خانواده اهمیت قائل هستند تشکر نمود و به بیماران توصیه کرد می بایست  ماهی یک بار به پایگاه بهداشت و سه ماهی یکبار به پزشک جهت کنترل و مراقبت بیماری دیابت و فشار خون مراجعه نمایند.

دکتر امین زارعی دندانپزشک مرکز درخصوص بهداشت دهان و دندان در بیماران دیابتی آموزشهای لازم ارائه و به بیماران تاکید کرد در صورت درد دندان و یا ناراحتی لثه به دندانپزشک  مرکز مراجعه،  و با پزشک خود در مورد داروهای مصرفی مشورت نمایند.

 

در پایان جلسه بهورزان مرکز خدمات جامع سلامت دشتی برای  بیماران تست قند خون و فشار خون انجام دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز